Activele totale au crescut cu 6% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent depășind 4,6 miliarde euro. Creditele nete acordate clientelei au înregistrat o creștere anuală de 9% atingând valoarea de 3,3 miliarde de euro. Depozitele clienților s-au situat la 3,5 miliarde euro, marcând un avans anual de 15%.
Originarea de noi credite ipotecare marchează o evoluție istorică, în creștere cu 87% față de S1 al anului 2023 – potrivit comunicatului de presa. De asemenea, volumul creditelor de consum, nou acordate, a înregistrat un salt de 9%, față de aceeași perioadă a anului trecut, impulsionat de o cerere crescută pentru finanțare personală.
În ceea ce privește tranzacțiile comerciale procesate de către bancă prin soluțiile de tip POS, Alpha phonePOS și e-commerce oferite comercianților din zona de retail, s-a înregistrat o creștere anuală robustă de 24%.
Transformare digitală
Din luna mai, Alpha Bank a lansat o nouă opțiune prin oferirea Asigurării Opționale Plan de Protecție, pentru credite și carduri de credit, într-un proces 100% digital. Aceasta vine în completarea ofertei existente de credite de consum negarantate și carduri de credit, care pot fi obținute complet online.
Lansarea serviciului Alpha Credit Card 100% online permite obținerea unui card de credit în maximum 30 de minute, oriunde și oricând, fără a fi necesară prezența fizică în sucursale. De asemenea, o nouă funcționalitate a fost adăugată asistentului virtual Dana, care oferă servicii automatizate de asistență clienți prin webchat, permițându-le astfel acestora să interacționeze rapid cu banca pentru solicitări de tip self-service
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: