Activele totale au crescut cu 6% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent depășind 4,6 miliarde euro. Creditele nete acordate clientelei au înregistrat o creștere anuală de 9% atingând valoarea de 3,3 miliarde de euro. Depozitele clienților s-au situat la 3,5 miliarde euro, marcând un avans anual de 15%.
Originarea de noi credite ipotecare marchează o evoluție istorică, în creștere cu 87% față de S1 al anului 2023 – potrivit comunicatului de presa. De asemenea, volumul creditelor de consum, nou acordate, a înregistrat un salt de 9%, față de aceeași perioadă a anului trecut, impulsionat de o cerere crescută pentru finanțare personală.
În ceea ce privește tranzacțiile comerciale procesate de către bancă prin soluțiile de tip POS, Alpha phonePOS și e-commerce oferite comercianților din zona de retail, s-a înregistrat o creștere anuală robustă de 24%.
Transformare digitală
Din luna mai, Alpha Bank a lansat o nouă opțiune prin oferirea Asigurării Opționale Plan de Protecție, pentru credite și carduri de credit, într-un proces 100% digital. Aceasta vine în completarea ofertei existente de credite de consum negarantate și carduri de credit, care pot fi obținute complet online.
Lansarea serviciului Alpha Credit Card 100% online permite obținerea unui card de credit în maximum 30 de minute, oriunde și oricând, fără a fi necesară prezența fizică în sucursale. De asemenea, o nouă funcționalitate a fost adăugată asistentului virtual Dana, care oferă servicii automatizate de asistență clienți prin webchat, permițându-le astfel acestora să interacționeze rapid cu banca pentru solicitări de tip self-service
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: