[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Tendinte ecommerce – Automatizarea strategiei de preturi. Startup-ul românesc de analiză a prețurilor PriceFlux monitorizează in medie 5 milioane de produse zilnic și 183 de magazine online.

25 august 2023

Serviciul principal al activității desfășurate de PriceFlux este monitorizarea prețurilor online și automatizarea strategiei de prețuri în timp real, în funcție de o varietate de parametri.  În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice de-a lungul timpului, iar volumul zilnic de produse scanate variază între 4 și 6 milioane.

Printre cei 31 de clienți pe care îi servește compania, se numără magazine de fashion, electro-IT, automotive și farma, distribuite în 8 țări distincte, printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria și Grecia. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienți mari de retail în portofoliul companiei.

Compania a înregistrat, de asemenea, o evoluție a portofoliului de site-uri monitorizate. În prezent, PriceFlux monitorizează 183 de site-uri ale magazinelor online, clienți și competitori, printre care se numără inclusiv agregatoare, comparatoare de prețuri și platforme de anunțuri. În ultimul an, PriceFlux a adăugat patru țări noi la lista sa de piețe, reflectând astfel o creștere procentuală de 100%.

În ceea ce privește nișa produselor monitorizate de PriceFlux, cele mai solicitate de către clienți sunt cele din zona DIY bricolaj (38,91%), urmate de Electro IT (27,29%), Fashion (10,08%), FMCG (7,44%), Books (4.88%), Optică (4.27%), Farma (4.11%) și altele.

Ne bucurăm să observăm un interes tot mai mare al companiilor să automatizeze strategia de prețuri pentru a-și menține avantajul competitiv.”, a declarat Mihai Bisnel – Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Pe măsură ce PriceFlux a evoluat, am început să înțelegem că potențialul nostru maxim este atins prin colaborările cu jucătorii importanți din piață, acei parteneri care ne prezintă provocări ample și nevoi sofisticate. Lucrul cu aceștia ne confirmă faptul că soluțiile noastre sunt concepute pentru complexitate și inovație. Deși piața e-commerce este diversă, am observat că jucătorii de dimensiuni mai mici pot avea uneori dificultăți în a exploata toate capacitățile platformei noastre, datorită resurselor limitate. Scopul nostru rămâne să oferim fiecărui client instrumentele necesare pentru succes.”, a adăugat Mihai Bisnel.

____________

PriceFlux este o companiei românească, al cărei scop este să ofere un avantaj competitiv companiilor de eCommerce prin automatizarea procesului de monitorizare a prețurilor competiției și generarea unui preț nou pentru produse în timp real.

Cu o prezență extinsă în 8 țări și o gamă diversificată de site-uri monitorizate, PriceFlux este recunoscută ca o sursă de încredere pentru date și informații valoroase în industria comerțului electronic.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?