Piaţa comerţului electronic european este dominată de femei (56%), iar cea din România a urmat tendinţele europene, se arată în cel mai recent studiu „Barometrul e-commerce 2023. De ce iubim femeile e-shopper”, dat publicităţii marţi de DPD Romania, anunta Agerpres.
Studiul de specialitate al companiei locale de curierat relevă faptul că e-shopperul român al momentului este o persoană de gen feminin (56%, exact ca media UE), cu vârsta medie de 40,5 ani (UE, 42,4 ani), cu venituri medii plus (39%, UE 44%), care primeşte peste trei colete într-o lună şi locuieşte în mediul urban (89%, UE 86%).
În context, aproape trei sferturi dintre persoanele de sex feminin (73%) consideră preţul ca factor determinant pentru o achiziţie (UE, medie de 61%). Româncele sunt campioane (şi) la capitolele „în căutarea unui chilipir” (83%, UE 69%), respectiv „căutarea de discounturi şi evenimente gen Black Friday ori reduceri sezoniere” (71% vs UE, medie de 53%).
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: