[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

24pay, aplicația mobilă pentru transportul în comun, devine disponibilă și in Oradea. Solutia dezvoltata de PTP Online ajunge astfel la o acoperire națională de 19 orașe, de la 1 februarie.

2 februarie 2023

24pay, soluție de plată digitală, dezvoltată de compania PTP Online și deținută de PayPoint România, a încheiat un parteneriat cu compania Oradea Transport Local S.A. pentru ca locuitorii din orașul Oradea și din împrejurimi să poată folosi o metodă modernă de plată a titlurilor de călătorie.

„Călătorii pot acum să achiziționeze bilete și abonamente pentru transportul în comun de pe telefonul mobil, prin simpla accesare a secţiunii „Transport public”, iar plata se face simplu și rapid, cu cardul bancar direct din aplicație. De asemenea, toți utilizatorii 24pay se bucură și de alte servicii disponibile în aplicaţie, precum plata facturilor, reîncărcarea electronică, achiziția voucherelor electronice etc.” – potrivit comunicatului.

După ce am lansat serviciul de Plăți Facturi în aplicație și am ajuns la o acoperire de 18 orașe la nivel național în 2022, ne continuăm și în 2023 misiunea de a contribui la digitalizarea plăților în România. Avem planuri pentru dezvoltarea aplicației 24pay și integrarea unor noi funcționalități, care vor genera beneficii pentru utilizatori.” – Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services.

______________

Aplicația 24pay a fost lansată în 2018 și numără acum peste 1.000.000 de descărcări din magazinele online de aplicații. Prin intermediul acesteia, utilizatorii mijloacelor de transport în comun pot achiziționa titluri de călătorie, fără a mai pierde timp la casele de bilete. Biletele și abonamentele pot fi plătite cu ajutorul cardului bancar salvat în aplicație, iar utilizatorii aplicației descoperă și celelalte opțiuni, precum serviciul plăți facturi, achiziția voucherelor electronice sau activarea notificărilor în aplicație la expirarea abonamentului. Plățile pentru achiziționarea biletelor sunt derulate în baza parteneriatului încheiat cu Banca Transilvania.

Aplicația este disponibilă în 19 localități, printre care se numără și București, Cluj-Napoca, Iași, Arad, Brașov sau Sibiu.

Aplicația 24pay este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS, iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google PlayApp Store sau Huawei AppGallery. Pentru utilizarea aplicației, este necesară adăugarea inițială a unui card bancar Visa sau Mastercard. Sistemul 24pay a fost pus la dispoziție în mod gratuit operatorilor de transport, fără a fi percepute costuri pentru dezvoltarea aplicației, astfel încât călătorii să beneficieze de o metodă unitară, rapidă și sigură de a achita transportul public, oriunde în țară.

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, precum: facturile pentru utilități (electricitate, gaze, apă etc.), telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?