[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

eMAG: dintre cei peste 8 mil. de clienti pe care retailerul ii are in regiune, romanii comanda cel mai mult online folosind telefonul mobil: 78%

26 ianuarie 2023

Clienții platformei din România, Ungaria și Bulgaria au preferat să plaseze comenzi cu precădere de pe telefonul mobil, cele mai multe cumpărături fiind efectuate în intervalul 10:00- 15:00: 78% dintre clienții din România, 61% dintre clienții din Ungaria și 72% dintre bulgari au comandat de pe telefon, care le permite să plaseze comenzi oricând au câteva clipe libere, de oriunde s-ar afla.

De la cumpărăturile de pe orice dispozitiv până la livrarea în proximitatea locuinței sau a biroului, consumatorii preferă acele soluții care le oferă mobilitate și libertatea de a-și planifica timpul așa cum își doresc, lucru confirmat și de o analiză realizată de eMAG în rândul celor peste 8 milioane de clienți pe care îi are în regiune, după încheierea sezonului de shopping de iarnă.

În ce privește pregătirile pentru sărbători, clienții din Bulgaria au fost cei mai grăbiți, iar ziua în care au plasat cele mai multe comenzi a fost 6 decembrie. Și clienții din Ungaria au vrut să elimine orice stres legat de cumpărături, astfel că cea mai aglomerată zi de shopping a fost 12 decembrie. În România, unde clienții s-au bazat pe livrarea rapidă prin intermediul abonamentului Genius cu livrare gratuită și oferte exclusive, aceștia au plasat comenzile mai târziu, cele mai multe numeroase înregistrându-se cu șase zile înainte de Crăciun.

Clienții din toate cele trei țări au putut opta pentru cumpărături atât din oferta eMAG cât și a sellerilor din Marketplace, astfel că peste 22.000 de selleri care vând pe eMAG au înregistrat comenzi în luna decembrie în cel puțin una dintre cele trei țări. Peste 2.200 dintre acești selleri au avut comenzi și dintr-o altă țară decât cea de rezidență. Totodată, peste 220.000 de comenzi din oferta sellerilor au fost livrate de eMAG, direct din hubul logistic de la Joița, prin serviciul de Fulfilment.

Sezonul cumpărăturilor de iarnă a reconfirmat faptul că, indiferent că vorbim despre clienții din România sau despre cei din Bulgaria sau Ungaria, cu toții preferă soluțiile de shopping care le simplifică viața. Ofertele speciale, livrarea rapidă și mobilitatea sunt comune celor 8 milioane de clienți ai noștri care au ales să cumpere de pe eMAG produse din toate categoriile, de la cadouri pentru cei apropiați până la băuturi sau produse pentru curățenia casei. Aceștia au profitat și de prețurile bune pe care le-au găsit în campaniile de reduceri, dar și de gama variată, alegând dintr-un singur loc, toate articolele de care au avut nevoie,” a declarat Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Cea mai complexă comandă, în valoare de  60.499 de lei, a fost plasată din România și a cuprins 285 de produse din categorii precum: băuturi, îngrijire personală și machiaj, hrană uscată, produse de îngrijire a casei, produse de igienă, un aparat electrocasnic mare, un parfum și un aparat electrocasnic mic.

Din Ungaria a fost plasată o comandă cuprinzând 50 de produse cu o valoare de 46.622 de lei și a inclus băuturi, cărți și articole de divertisment, hrană uscată, textile pentru casă, produse de igienă, articole de birotică, jucării, articole sportive.

Cea mai mare comandă din Bulgaria a cuprins 38 de produse în valoare de 23.105 de lei și a inclus îmbrăcăminte pentru femei, îmbrăcăminte pentru bărbați, genți și accesorii.

Top 10 cele mai comandate categorii de produse în luna decembrie 2022 pe eMAG:

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?