Bank Friday din acest an „arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult”, potrivit unui comunicat BT. Datele centralizate de catre banca releva faptul ca aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online iar volumul cumpărăturilor online procesate de BT a crescut de 10 ori.
De asemenea, aproape 70% din totalul cumpărăturilor efectuate la comercianții BT au fost online, valoarea medie a unei tranzactii fiind cu peste 36% mai mare față de o zi standard.
In ceea ce priveste plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania, acestea au crescut de peste 7 ori, fata de o zi obisnuita. Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.
_____________
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri valide in circulatie. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: