Bank Friday din acest an „arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult”, potrivit unui comunicat BT. Datele centralizate de catre banca releva faptul ca aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online iar volumul cumpărăturilor online procesate de BT a crescut de 10 ori.
De asemenea, aproape 70% din totalul cumpărăturilor efectuate la comercianții BT au fost online, valoarea medie a unei tranzactii fiind cu peste 36% mai mare față de o zi standard.
In ceea ce priveste plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania, acestea au crescut de peste 7 ori, fata de o zi obisnuita. Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.
_____________
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri valide in circulatie. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: