[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Packeta depășește 700 de puncte pick-up în România. Compania isi pastreaza obiectivul de a avea 1000 de astfel de puncte de livrare, pana la sfarsitul anului.

30 august 2022

Popularitatea acestui tip de serviciu de livrare in puncte pick-up se extinde în România. Doar anul trecut, volumul de colete trimise către punctele pick-up s-a dublat, reprezentanții Packeta România mizând pe o dublare și anul acesta a numărului de colete. Costurile unui magazin online care livrează la puncte pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% față de livrarea coletelor la adresă.

Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online și compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, anunta ca a depășit 700 de puncte pick-up în România. Cresterea se produce „în contextul cererii crescute de soluții de tip alternativa de livrare din partea magazinelor online și pe fondul cererii mari de locații de proximitate, de unde clienții magazinelor online partenere Packeta România își pot ridica produsele comandate”, potrivit comunicatului.

În 2022, ne-am propus să depășim 1.000 de puncte pick-up și să fim prezenți în majoritatea orașelor cu peste 20.000 de locuitori. Rețeaua de puncte pick-up din România este cea mai tânără dintre țările membre ale Packeta Group și, în ciuda dificultăților din ultimii doi ani de pandemie, am reușit să o dezvoltăm într-un ritm accelerat”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România. 

„Identificarea de soluții de tip alternativa de livrare a devenit și mai importantă anul acesta, într-o perioadă cu creșteri ale prețurilor la carburanți, a inflației, a conflictului de la granița României, magazinele online căutând constant metode de eficientizare a cheltuielilor și de optimizare a bugetelor. Din punctul de vedere al logisticii de transport și retur, costurile unui magazin online care livrează la punctele pick-up sunt mai mici cu 35% – 40% față de livrarea coletelor la adresă.” – precizeaza compania.

Punctele pick-up Packeta sunt magazine fizice, aflate, de obicei, în zone populate, cu trafic intens, afiliate companiei Packeta, de unde clienții își pot ridica personal coletele comandate de la magazinele online. Magazinele de proximitate care le oferă clienților acest serviciu sunt semnalizate printr-un marcaj cu logo-ul Packeta afișat în vitrine.

Anul trecut, din totalul coletelor procesate de Packeta România, aproximativ 35% au fost expediate către puncte pick-up din România, iar circa 60% către puncte pick-up din afara țării. Mai mult, peste 90% dintre magazinele online care au implementat deja livrarea la puncte pick-up, folosesc și în prezent cu succes acest serviciu, iar volumele de colete au crescut semnificativ, având un impact pozitiv în dezvoltarea afacerii lor.

_____________

Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerțul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piața din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri și magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienților finali locul și ora ridicării produselor. Acest lucru este posibil datorită unei rețele extinse de peste 13.000 de puncte pick-up proprii și peste 3.000 de Z-Box-uri în rețeaua internațională a Packeta Group și alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa.

În anul 2021, grupul Packeta a transportat mai mult de 73 de milioane de colete, datorită colaborării cu peste 32.000 de magazine online și selleri persoane juridice. Magazinele online își pot expedia coletele nu numai la nivel național, ci și la nivel internațional, în toate cele 27 de țări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, SUA, Elveția, Liechtenstein, Emiratele Arabe Unite, Israel și Turcia.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?