[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Premiera – Credius a lansat creditul prin selfie

5 aprilie 2022

Soluția de KYC (cunoastere a clientelei) complet automatizată creată de Qoobiss asigură verificarea identității la distanță, ajutând companiile financiare să înroleze utilizatori mai eficient. In plus, „solutia este mult mai sigură decât cea prin identificare video la distanță, reducând, de asemenea, semnificativ posibilitatea fraudelor și a erorilor de procesare,” spune compania.

Credius anunta lansarea creditului prin selfie, cu ajutorul tehnologiei de verificare a identității furnizate de Qoobiss, „pentru a asigura cel mai rapid proces de creditare de pe piața din România”, potrivit comunicatului.


Astfel, „soluția de Know-Your-Customer (KYC), complet automatizată, creată de startup-ul Qoobiss special pentru actele de identitate românești, a ajutat Credius să reducă semnificativ timpul de verificare a identității utilizatorilor la mai puțin de 3 secunde, autentificarea realizându-se rapid, cu ajutorul unui selfie simplu prin tehnologia de analiză biometrică “liveness””, precizeaza compania.

Prin acest parteneriat cu Qoobiss, timpul necesar completării cererii online pentru un credit online complet automatizat oferit de Credius a fost redus semnificativ, la mai puțin de 30 de secunde, iar timpul petrecut de utilizatori procesul de verificare a identității a scăzut de la minim 5 minute pentru verificarea video, la 3-5 secunde necesare pentru a face poza actului de identitate și poză selfie. Astfel, analiza biometrică a datelor a îmbunătățit considerabil calitatea procesului de înregistrare a clienților noștri, iar siguranța procedurii de verificare a fost mult optimizată, fiind foarte bine primit de utilizatori,” a explicat Andrei Buzgan, CEO-ul Credius.

“Cu ajutorul soluției Qoobiss, Credius verifică automat datele de identificare ale clienților într-un mod mult mai plăcut și mai eficient, prin fotografia de tip selfie, atunci când este creat un nou cont online. Software-ul nostru scanează documentul, extrage datele clienților, efectuează o verificare instantanee a identității utilizatorului și validează actul de identitate, păstrând confidențialitatea completă a datelor,“ a declarat Alexandru Rizea, CTO-ul Qoobiss.

Qoobiss spune ca automatizarea și eficientizarea procesului de KYC a ajutat Credius să asigure un proces simplu și rapid de înrolare la distanță prin selfie și să eficientizeze procesul de oferire a creditelor în cateva minute de la inițierea procesului.

„Verificarea automată a identității prin soluția Qoobiss este mult mai sigură decât cea prin identificare video la distanță, reducând, de asemenea, semnificativ posibilitatea fraudelor și a erorilor de procesare,” mai precizeaza compania.

Soluția KYC creată de Qoobiss este concepută pentru a fi ușor scalabilă pentru un număr mare de utilizatori, rapid de implementat și 100% online. Procesul de verificare a identității oferit de Qoobiss este automat și construit pentru a eficientiza procesul de înrolarea noilor clienți, cu ajutorul celor mai noi tehnologii biometrice, controlate de inteligența artificială.

___________

Startup-ul pentru verificarea identității digitale Qoobiss a lansat prima soluție Know-Your-Customer (KYC) complet automatizată pentru buletinele din România, care permite companiilor să verifice identitatea clienților lor într-un mod mult mai eficient, fără a fi necesară intervenția umană.

Qoobiss oferă soluții de verificare a identității digitale, personalizate pentru o gamă largă de industrii precum: servicii financiare, telecom, servicii medicale, blockchain, e-commerce etc. Astfel, soluțiile Qoobiss asigură respectarea obligațiilor diferite de reglementare prin servicii de verificare automatizată a clienților și protejează companiile împotriva fraudelor.

Credius este o institutie financiara nebancara ce oferă soluții de creditare optime, dedicate persoanelor fizice. Compania este parte a grupului de investiții american NEW CENTURY HOLDINGS, prezent în România din 1994.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?