„Adopția digitală este în creștere rapidă,” potrivit comunicatului prin care BRD isi anunta rezultatele pe 2021.
Numărul de clienți activi digital este mai mare cu 20% în dinamică anuală și cu 48% față de 2019, iar numărul tranzacțiilor este cu 31% mai mare decât în 2020, precizeaza BRD.
Noua aplicație de mobile banking, YouBRD, a fost actualizată constant și îmbogățită cu noi funcții astfel ca, in prezent, oferta digitală pentru persoane fizice include două servicii esențiale: înrolare la distanță și credite de consum online.
De asemenea, experiența digitală pentru clienții corporate a fost si ea îmbunătățită, prin servicii de cash management și trade finance cu funcționalități extinse.
Pe activitatea de creditare, BRD raporteaza o crestere de 38% a creditelor noi acordate persoanelor fizice, „cea mai bună producție anuală de credite de consum înregistrată vreodată”.
„Intr-un context îmbunătățit, activitatea noastră comercială a fost excelentă pe toate liniile de business. Activitatea de creditare a fost intensă, în timp ce dinamica economisirii a fost marcată de volume în creștere și o diversificare mai mare.
În 2021, am fost deosebit de activi în oferirea de noi soluții digitale clienților noștri. Am atins obiective strategice din planul de transformare digitală, lansând înrolarea la distanță a clienților și creditarea de consum digitală.
Cu un ROE de 15,6%* și un avans de 37% al profitului nostru net, am obținut o performanță financiară excelentă,” a declarat François Bloch, Directorul General al BRD Groupe Société Générale.
Mai multe detalii despre rezultatele BRD ofera chiar Francois Bloch, in interviul de mai jos
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: