[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Premiera: CEC Bank lanseaza servicii bancare destinate persoanelor din categoriile vulnerabile. Documentele bancare pot fi consultate in limbaj Braille.

3 februarie 2022

CEC Bank este prima instituție financiară care creează un pachet complet de servicii bancare dedicate persoanelor cu nevoi speciale, la care se adaugă facilități gratuite de urgență si transport adaptat pentru persoanele cu mobilitate redusă, deficiențe de vedere sau intelectuale.

În plus, CEC Bank este prima bancă din Romania care oferă spre consultare documente bancare în limbaj Braille clienților cu dizabilități de vedere.


Pachetul Figo.Pay by CEC Bank este disponibil atât în unități, cât și 100% online, cu zero drumuri la bancă și conține un cont curent, un card bancar de debit în lei (de tip Visa), Mobile Banking, serviciul SMS Info și servicii de urgență și transportat adaptat, oferite prin intermediul Medeva Fintech.

Prețul pachetului Figo.Pay by CEC Bank este de zero lei dacă se îndeplinește un rulaj minim lunar de 700 lei. Altfel, prețul este de 5,9 lei/lună, iar prima lună este oferită gratuit.

Serviciile de urgență au o importanță majoră pentru cei din categorii vulnerabile și sunt oferite în mod gratuit prin intermediul aplicației de mobil Figo.Pay.

Pentru a beneficia de serviciile de urgență, clienții trebuie să își înroleze cardul CEC Bank în aplicația mobilă dedicată Figo.Pay, disponibilă gratuit pe website-ul figopay.ro sau în magazinul Google Play.

Aplicația Figo.Pay este un produs fintech, lansat și dezvoltat de Medeva Fintech, o companie 100% românească. Aplicația de tip eWallet social, Figo.Pay, conferă avantaje comerciale utilizatorilor săi de tip cashback, vouchere cu reducere la acumularea de puncte, și permite achziționarea sigură și eficientă la comercianți.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?