BCR anunta ca inregistreaza o „digitalizare accelerată”, ajungand la doua milioane de utilizatori de internet banking și mobile banking (septembrie 2021), dintre care peste 1,32 milioane de utilizatori activi de George, în creștere cu 30% față de primele noua luni din 2020.
In perioada ianuarie-septembrie 2021, 62% din creditele de nevoi personale au fost acordate 100% digital in vreme ce 55% din totalul cardurilor de credit și 64% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate digital prin George.
De asemenea, in primele trei trimestre din acest an s-a realizat o creștere cu 60% a tranzacțiilor în George, față de aceeasi perioada din 2020.
George Moneyback, programul de loialitate care oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care folosesc plata cu cardul, a ajuns la 565.000 de utilizatori.
Performanța financiară a BCR în primele nouă luni din 2021
BCR a înregistrat un profit net de 1.141,8 milioane de lei (232,5 milioane de euro) în 1-9 2021, în creștere cu 35,0% față de 845,8 milioane de lei (175,2 milioane de euro) în 1-9 2020.
Rezultatul operațional s-a îmbunătățit cu 12,3% până la 1.576,7 milioane de lei (321,0 milioane de euro) în 1-9 2021, de la 1.403,7 milioane de lei (290,8 milioane de euro) în 1-9 2020, pe fondul unor venituri operaționale mai mari și a unor cheltuieli operaționale mai reduse.
Venitul operational a crescut cu 6,0% până la 2.776,9 milioane de lei (565,3 milioane de euro) în 1-9 2021, de la 2.618,5 milioane de lei (542,5 milioane de euro) în 1-9 2020, determinat de un volum de business mai mare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: