[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Parteneriat local pentru promovarea platilor folosind un „selfie”

17 decembrie 2019

Telinfinity în colaborare cu PayByFace® își propune să îmbunătățească modul în care se fac plățile  prin folosirea selfie-urilor pentru fiecare tip de plată din România. Cele doua companii își doresc să contribuie la progresul tehnologic oferind o soluție care vine în continuarea tendintei mondiale de mobile commerce.

Potrivit specialiștilor în domeniu, atât metodele biometrice cât și plățile prin intermediul selfie-urilor au început să devină mult mai sigure decât folosirea clasică a parolelor conturilor pentru că au mai multe elemente de securitate. Mai mult, un studiu efectuat de Visa a arătat că peste două treimi dintre clienții europeni doresc să utilizeze metode biometrice atunci când efectuează plăți.


Telinfinity este o companie ce a devenit lider pe piața sistemelor inovative de apelare și comunicare din România. Produsele sunt folosite de unele dintre cele mai importante companii la nivel mondial, precum IKEA, LIDL, Marriott, Radisson, etc.

Telinfinity se va ocupa de extinderea în piața din România a aplicației PayByFace® devenind unica firmă distribuitoare.

PayByFace® este un startup fintech românesc, cu marcă înregistrată (în registrul european EUIPO), fondat de Mihai Drăghici și Shefket Robelli. Mihai Drăghici a trăit 35 de ani în America acumulând o experiență semnificativă în zona tehnică și de software.

„PayByFace® a fost concepută pentru a fi implementată în mai multe industrii și pe lângă faptul că reușește să simplifice plățile, comercianții își pot scădea totodată costurile utilizând această soluție.”, potrivit comunicatului de presa.

De exemplu, în retail, un client intră în supermarket, își face cumpărăturile și apoi se așază la o casă în care poate plăti singur, doar printr-un selfie, urmând ca la acea casă specială să primească și discount pentru că a efectuat plata în acest mod.

O altă situație poate fi într-un restaurant, clientul constată că și-a uitat portofelul și telefonul acasă sau în mașină așa că situația inconfortabilă se poate rezolva rapid, doar cu un selfie în locație.

Exemplele pot continua: in benzinărie, într-un magazin de haine, de mobilă, bricolaj, etc., oriunde o persoană face o plată, simplificând astfel tot procesul prin care banii ajung de pe cardul clientului in contul comerciantului.

De asemenea, „plățile vor fi și mai ieftine ținând cont că operațiunile prin PayByFace® sunt realizate prin sistemele euplătesc.ro aici in Romania.”, se mai precizeaza in comunicat.

Companiile ce adoptă această tehnologie inovativă beneficiază de un sistem de digital  advertising network și posibilități variate de loializare și fidelizare a clienților.

PayByFace® folosește certificatul biometric PAS 499 prin sistem facebanx.com și este în acord cu directiva PSD2 (Payment Services Directive), ceea ce face ca întregul sistem să ofere o experiență  utilizatorilor rapidă, eficientă și sigură folosind două elemente de securitate pentru autentificare (selfie și codul PIN secret). Utilizatorul plătește prin  aplicația PayByFace®  a comerciantului instalată pe un dispozitiv iPad  din magazin.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?