[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Orange Money a ajuns la 154.000 clienti, la final de septembrie. In Romania, Orange are 10,9 mil. de clienti.

30 octombrie 2019

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money în prima jumătate a acestui an, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 32,4% în T3 2019 comparativ cu T3 2018, ajungând la peste 154.000 de clienți la 30 septembrie 2019, potrivit comunicatului Orange.

După lansarea cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și Apple Pay,  luna august a acestui an a marcat lansarea unui instrument de creditare, My Reserve.

Această soluție de finanțare facilitează achiziția de telefoane, tablete și accesorii în magazinele Orange,  și reprezintă un instrument de creditare fără comisioane și taxe suplimentare, cu o dobândă anuală de 14%. Clienții Orange Money pot solicita un credit de până la 10000 lei, cu rambursare flexibilă ce se poate face între 3 și 24 de luni.

De asemenea, Orange mai precizeaza ca din ce în ce mai mulți clienți optează pentru ușurința pe care o oferă interacțiunile digitale. În perioada iulie – septembrie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicației My Orange a crescut cu 85% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar valoarea tranzacțiilor de tip plăți facturi sau reîncărcări prepay înregistrate prin interfața web sau aplicația My Orange a crescut cu 30%.

„Se remarcă două tendințe evidente: o cerere mai moderată pentru echipamente și, în același timp, un apetit mai ridicat pentru servicii digitale.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 279 milioane de euro, în creștere cu 4% față de trimestrul anterior al anului 2019. Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 2.8%, pe fondul unei cereri mai reduse pentru echipamente.

La 30 septembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.928.000 de clienți, în creştere cu 0,3% comparativ cu finalul T3 2018.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?