Platforma eMAG, cel mai mare magazin online din România, urmăreşte să dezvolte gama de produse de sănătate şi nutriţie în 2019, după ce în prezent sunt peste 14.000 de suplimente nutritive, vitamine şi medicamente fără prescripţie comercializate atât direct de către eMAG (20 de produse), dar şi de alţi comercianţi, după cum arată datele de pe platforma market-place a eMAG.
„Este o categorie de focus pentru noi în viitorul apropiat şi lucrăm intens în 2019 să punem bazele proiectului. Ne dorim să avem toată gama de produse de sănătate şi nutriţie, inclusiv medicamentele fără prescripţie sub regim de farmacie online“, a spus pentru ZF Iulian Stanciu, CEO al eMAG.
În total, pe platforma eMAG sunt listate 5,7 milioane de produse, din care 52% sunt vândute de alţi retaileri prin market-place. Vânzările de medicamente fără reţetă (OTC) reprezintă o piaţă de 3,5 mld. lei, iar anul acesta a intrat în vigoare o lege care le permite farmaciilor, dar şi altor comercianţi, să se autorizeze pentru a comercializa online medicamente fără reţetă.
În total, piaţa de medicamente a ajuns în 2018 la 16 miliarde de lei, în creştere cu 13%.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: