SelfPay, liderul local al pieței de Stații de Plată de tip self-service, anunță semnarea unui nou parteneriat cu încă un operator telecom național care oferă servicii integrate de televiziune, telefonie și internet: AKTA, brandul sub care operează Digital Cable Systems și AKTA Telecom.
Ca urmare a acestui acord de parteneriat, clienții AKTA au posibilitatea să-și plătească facturile, fără comision, la peste 4.200 de Stații de Plată SelfPay din întreaga țară. Clienții AKTA pot afla în timp real valoarea facturilor restante, datorită integrării în timp real a celor două sisteme.
Pe lângă clasica scanare a codului de bare de pe factură, clienții AKTA se pot identifica și prin introducerea manuală a codului de client în interfața Stației de Plată SelfPay.
Clienții AKTA pot plăti cu numerar, bon de rest sau prin intermediul aplicației mobile SelfPay la oricare dintre cele peste 4.200 de Stații de Plată SelfPay, dar și cu cardul sau prin Apple Pay la Stațiile de Plată SelfPay dotate cu POS.
În prezent, clienții celor mai reprezentative companii din industria telecom își pot plăti facturile prin rețeaua de Stații de Plată SelfPay.
Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail, în universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.
Prin aplicația mobilă SelfPay, compania oferă utilizatorilor numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plăților efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți la Stațiile de Plată, localizarea celor mai apropiate Stații de Plată SelfPay..
AKTA este brandul sub care operează Digital Cable Systems S.A. și AKTA Telecom S.A., companii care furnizează servicii Quad Play (televiziune prin cablu, internet, telefonie fixă și mobila) clienților rezidențiali și de business. Companiile operează în peste 3000 de localități din 35 de județe.
Clienții AKTA își pot plăti în rețeaua SelfPay peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telecomunicatii, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, rovinietă, și divertisment.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: