Update: Startup-ul FinTech Revolut a venit cu clarificari privind incidentul din weekendul 5-7 iulie, cand alimentarile conturilor prin intermediul optiunii „top-up” s-au dublat in randul mai multor clienti.
„In weekend-ul 5-7 iulie 2019, unul dintre partenerii nostri externi din Germania a emis cereri de procesare de plata de doua ori. Din aceasta cauza, au fost dublate o serie de alimentari de cont efectuate de utilizatori Revolut, posesori de carduri emise sub sigla Visa. Ieri, 8 iulie 2019, banii au inceput sa fie virati in conturile afectate si am primit confirmari de la multi dintre utilizatori ca sumele le-au fost returnate in conturile bancare. Colegii nostri lucreaza in ritm alert pentru a se asigura ca toate sumele dublate sunt returnate in cel mai scurt timp catre toti utilizatorii afectati”, se arata in postarea publicata de Revolut pe pagina de Facebook, potrivit wall-street.ro.
###
Revolut a anuntat duminica (7 iulie), prin intermediul unei postari pe Facebook, faptul ca mai multe alimentari de cont prin intermediul optiunii “top-up” de pe carduri emise de Visa au fost dublate.
„Ni s-a adus la cunostinta faptul ca o serie de alimentari de cont realizate in acest weekend prin top-up de pe carduri emise de Visa au fost dublate. In momentul de fata, colegii nostri investigheaza situatia si lucram contra-cronometru pentru a ne asigura ca banii vor fi virati cat mai repede inapoi in conturile afectate. Ne cerem sincer scuze pentru inconvenientele create si va asiguram ca lucram activ la remedierea situatiei”, se arata in postarea publicata pe pagina Revolut, preluata de wall-street.ro.
Situatia a afectat clientii mai multor banci, dupa cum se poate constata si din anuntul facut pe platforma ING, privind starea de functionare a serviciilor și momentele planificate de mentenanță.
„O parte dintre clienții mai multor banci din Romania, printre care si ING, au întâmpinat probleme asociate tranzacțiilor efectuate prin intermediul Revolut de pe carduri Visa, acestea fiind trimise către ING de două ori spre procesare, din motive care nu sunt imputabile ING. Suntem în contact direct cu echipele Revolut si Visa pentru reglarea tranzacțiilor pentru clienții ING afectați și vom reveni cu detalii.”, potrivit anuntului.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: