[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Beez selectata in finala competitiei fintech de la Gala NOCASH

15 aprilie 2019

Cele mai promitatoare startup-uri ale momentului au fost selectate in competitia fintech de la Gala NOCASH, ce va avea loc in data de 9 mai la Teatrul National din Bucuresti. Astazi va prezentam Beez, un startup cu birouri in Cluj-Napoca si Alba Iulia, care adresează o problema globala, cea a greutății de a economisi in vederea obținerii independentei financiare.

„Suntem un start-up care se adreseaza persoanelor ce fac cumpărături online, si finanțează cumpărăturile online facute cu credit cardul.
Oferim un serviciu fără comisioane, fără dobândă si fără taxe si cu un beneficiu de cash-back pentru fiecare cumpărătură făcută prin noi. O parte din bani, cheltuiți la magazinele noastre partenere ii recuperam si se regăsesc in contul Beez, al utilizatorilor noștri, 1-5% in medie.”, spune Tamas Vasile – CEO Beez.


Daca ne referim la problema pe care o rezolva si ce anume face unica solutia propusa de Beez, Tamas precizeaza urmatoarele:
„Daca privim sub lupa industria cardurilor pentru cumpărături, observam ca banca vinde bani cu profit clienților ei, dar oamenii, de fapt, doresc să cumpere produse. Prin urmare, oamenii obțin cărți de credit și nu înțeleg pe deplin cum funcționează, desi conceptul „cumpărați acum, plătiți mai târziu” suna foarte atrăgător, și sfârșesc prin a plăti dobânzi si comisioane care nu sunt necesare. Abordarea noastră este de a elimina banca din ecuație, oferind accesul la finanțare pe modelul „cumpără acum, plătește mai târziu”, suportând costurile de finanțare direct de la retailer.”

Compania construieste pentru fiecare client un cont automatizat cu beneficii la fiecare cumpărătură (Cashback), salvare automată pentru obiective, fără comisioane, fără dobândă si fără taxe pentru credite de consum. Ca model de business, orientarea este atat B2B cat si B2C.

Desi este o companie foarte tanara, fiind infiintata in 2018, modelul de business are deja o foarte buna adoptie in piata. Pana in acest moment, aplicatia Beez are aproape 500 de magazine partenere si 75.000 de utilizatori activi care au efectuat cumparaturi in valoare de 1,5 mil. euro.

Compania a reusit atragerea a 200.000 euro si intentioneaza sa obtina runde suplimentare de finantare intrucat este vizata o extindere regionala.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?