BCR a inregistrat, pe parcursul anului trecut, peste 1.300.000 de operatiuni in Contact Center pe telefon si email, cu peste 25% mai mult decat anul 2011. De asemenea, utilizatorii de Alo 24 Banking BCR au efectuat in 2012, tranzactii in valoare de aproximativ 374 milioane lei, in creştere cu 20% fata de 2011.
Lansarea noilor pachete de cont, in noiembrie 2012, a avut un impact pozitiv asupra tranzactiilor facute de clienti prin serviciul Alo 24 Banking BCR astfel ca anul 2013 deja prefigureaza o crestere fata de dimensiunea activitatii de anul trecut. Banca a confirmat faptul ca, in primele două luni, s-au primit deja mai multe solicitari decât in perioada similara a anului 2012.
Pe langă partea de tranzactionare si suport in tranzactionarea la distanta, prin Contact Center, clientii si potentialii clienti ai bancii pot solicita informatii despre toate produsele şi serviciile din oferta BCR, pot achizitiona credite si carduri de credit si pot activa conventii de plati facturi la ATM sau pot stabili programari la unitatile BCR.
„Contul curent are ca avantaj major utilizarea foarte usoara intrucat se axeaza pe canalele directe oferite de BCR precum internet si phone banking sau mobile banking, iar clientul nu mai este obligat sa se deplaseze la banca pentru a face diverse operatiuni, ci poate efectua tranzactiile direct de acasa si din orice locatie s-ar afla, fie de pe calculator sau de pe telefon. In viitorul apropiat avem in vedere noi proiecte de extindere a serviciilor oferite, dar si introducerea unor noi canale de comunicare cu clienţii noştri”, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Pachetele de cont curent lansate de BCR in noiembrie anul trecut, sunt dedicate celor pasionati de plata cu cardul si folosirea instrumentelor de plata cu acces la distanta banca oferind comision zero pentru un numar nelimitat de tranzactii inter si intrabancare.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: