Grupul City Grill a investit 30.000 euro în dotarea a trei restaurante cu tablete de pe care se pot face comenzile direct de la masă de către clienţi, investiţia făcând parte din strategia sa de digitalizare pe termen lung, scrie ZF.
Daniel Mischie, CEO-ul City Grill: „Este un pariu pe care îl facem din nou pe tehnologie. Credem de asemenea foarte mult că aceasta va atrage un public „tech hungry“ din rândul generaţiilor tinere şi foarte tinere.”
Grupul a pornit proiectul cu un stoc iniţial de 35 tablete pentru fiecare dintre cele trei restaurante City Grill.
Sistemul de comenzi prin intermediul tabletelor a fost implementat în cadrul celor trei restaurante City Grill – Primăverii, Covaci, Băneasa Shopping City. Pe lângă brandul City Grill, grupul operează încă alte 16 restaurante sub mai multe branduri: Caru’ cu Bere, Hanul lui Manuc, Pescăruş, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno şi City Café.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: