IntelligentBee, companie ieseana de dezvoltare software si suport tehnic, anunta lansarea platformei de self-ticketing Eventway, dedicata managementului evenimentelor. Platforma se bazeaza pe modelul Business-to-Business si se adreseaza organizatiilor si companiilor nationale si internationale.
„Eventway pune la dispozitia organizatorilor de evenimente un proces de management intuitiv si este destinata exclusiv comercializarii de bilete electronice, identificabile prin codul QR. Ulterior, acestea pot fi achizitionate prin cele mai cunoscute procesatoare de plata, fiind livrate pe adresa de e-mail a clientului.”, se arata pe platforma Eventway.
Pe langa functionalitatile de baza de care dispune, precum monitorizarea in timp real sau generarea de coduri promotionale, Eventway „permite colectarea feedback-ului post eveniment pe baza caruia pot fi identificate aspectele ce li se pot aduce imbunatatiri sau pot fi dezvoltate in organizarea editiilor urmatoare ale evenimentului”.
„Targetul pentru primul an de la lansarea (neoficiala) a fost de 40.000 de bilete vândute, dar a fost depășit după Afterhills, iar în al doilea an îşi propune să vândă 100.000 de bilete,” potrivit startupcafe.ro.
„Pe fondul maturizarii pietei in ultimii ani, nisa evenimentelor reprezinta un model de business care devine tot mai profitabil, fie ca activezi ca organizator, fie ca livrezi un serviciu de dezvoltare in industria interactiva. De la concertele gratuite din anii 2000, piata a evoluat semnificativ, iar investitiile in logistica si promovare au modificat comportamentul de consum al participantilor. Festivalurile mari din ultimii ani au demonstrat ca businessul in acest domeniu poate fi profitabil, in conditiile dezvoltarii unor servicii la standarde occidentale. Toate acestea se aliniaza cu misiunea Eventway de a simplifica organizarea evenimentelor si vanzarea biletelor, precum si de a imbunatati experienta participantilor”, a precizat Iulian Maftei, Lead Communication Manager Eventway.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: