Zebrapay a devenit, la jumatatea lunii aprilie, SelfPay in urma unui proces de rebranding in valoare de 350.000 de euro, dupa ce, in anul 2017, a inregistrat o cifra de afaceri de 66,3 milioane de lei, in crestere cu 26,7% fata de anul anterior. La acel moment, Adrian Badea, CEO SelfPay, a precizat ca anticipeaza o crestere de 70% a cifrei de afaceri pentru 2018, idee pe care o sustine si in acest moment. Reprezentantul SelpPay a acordat un interviu wall-street.ro in care a detaliat o parte dintre proiectele prin intermediul carora va ajunge la aceasta performanta.
Unul dintre acestea este perteneriatul cu CEC Bank, in urma caruia au fost instalate 117 terminale in unitatile bancare. Obiectivul este instalarea a 387 de terminale.
„Rezultatele in ceea ce priveste proiectul cu CEC Bank sunt peste asteptari, ceea ce dovedeste ca increderea este elementul principal care motiveaza clientii sa faca plati. Un terminal intr-o unitate CEC Bank face 70-80 de tranzactii pe zi, in timp ce noi suntem in continuare la o medie de 9-10 tranzactii pe zi la nivel national. Oamenii au incredere cand vad sigla CEC Bank.”, a precizat Adrian Badea (foto).
Acesta spera ca pana la finalul acestui trimestru vor lansa aplicatia mobile destinata celor care realizeaza lunar plati prin intermediul terminalelor SelfPay, peste 3.300 la nivel national.
“Initial, aplicatia va fi de tip loyalty, urmand ca pana la finalul ultimului trimestru sa o transformam intr-un portofel digital. Pentru inceput, dupa fiecare plata, utilizatorii vor scana bonul sau ecranul terminalului si vor primi recompense in puncte ce vor fi inmagazinate in contul personal. Prin intermediul acestor puncte ei vor putea sa participe la diverse tombole cu premii. De asemenea, in aplicatie vor gasi istoricul platilor si o harta cu terminalele”, potrivit CEO-ului SelPay.
Un alt proiect care contribuie la strategia celor de la SelfPay de a deveni omnichannel este integrarea platii cu cardul la terminal. Acestia au testat deja aceasta optiune, insa mai trebuie sa treaca de negocierile cu schemele de plata de la noi din piata.
“Negociem in acest moment cu Visa si cu MasterCard. Noi am testat plata cu cardul impreuna cu Printec si cu Leumi Bank. Avem peste 700.000 de clienti care platesc lunar in numerar, iar o parte dintre acestia ne trimit solicitari privind introducerea platii cu cardul. Ne dorim foarte mult sa avem aceasta optiune si speram sa reusim sa validam proiectul. Planul initial era sa punem cel putin 25-30 de statii care accepta plata cu cardul pentru a intelege apetitul, macar acest lucru vreau sa stiu ca il ducem la capat pana la finalul anului”, declara Adrian Badea.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: