[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

In aceasta saptamana se da startul reducerilor de sezon in comertul electronic

19 noiembrie 2012

19 noiembrie 2012 – Magazinele online au intrat in febra „Black Friday”, zi care consemneaza startul reducerilor de sezon in comertul electronic. Marii retaileri intampina clientii cu oferte de pana la 70% si se asteapta la vanzari de peste 5 mil. Euro intr-o singura zi. Saptamana debuteaza cu campania „Black Week”, exclusiv online, a celor de la Orange Romania, care propune reduceri de pana la 90% pentru sute de produse.

In perioada 19-25 noiembrie 2012, vizitatorii paginii orange.ro isi pot cumpara din magazinul online telefoane, tablete si laptopuri cu reducere de pana la 90%, alaturi de un nou abonament sau cu prelungirea celui existent. De asemenea, vor putea alege dintr-o gama larga de accesorii si gadgeturi precum casti Bluetooth, carduri micro-SD, huse, rucsacuri, camere foto, GPS-uri, HDD-uri etc.

Produsele vor avea pana la 90% reducere si vor putea fi achizitionate exclusiv online, in limita stocului disponibil, de catre vizitatori, indiferent daca sunt sau nu clienti Orange. Fiecare zi de luni pana vineri va aduce in oferta noi produse, ce se vor adauga celor din zilele anterioare, iar sambata si duminica vor ramane afisate cele de vineri.

“Am vrut sa ducem conceptul de Black Friday mai departe si sa le oferim tuturor vizitatorilor posibilitatea de a-si alege produse la reducere pe durata intregii saptamani.” a declarat Ana Niculae, Online Division Manager, in cadrul Orange Romania.

Campania Orange vine in contextul in care mai multe magazine – in special online din domeniul IT&C – se pregatesc pentru evenimentul de shopping „Black Friday” din 23 noiembrie a.c., prin care ofera mai multe produse la preturi mai mici. Altex Romania a anuntat ca de „Black Friday” a pregatit oferte cu pana la 70% reduceri si se asteapta ca vanzarile  sa depasessca 5 mil. Euro, ceea ce reprezinta o crestere a vanzarilor cu peste 10% comparativ cu anul trecut.

“Ne asteptam la vanzari care sa depaseasca 5 milioane de euro de Black Friday, pe 23 noiembrie. Am pregatit oferte de pana la 50% si chiar pana la 70% reducere la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori. Stim profilul consumatorului roman, stim ca este interesat de produsele high-end, si il asiguram ca pe 23 noiembrie pe Altex si www.altex.ro, dar si in magazinele Media Galaxy si pe www.mediaglaxy.ro va gasi cele mai atractive discounturi”, a declarat Dan Ostahie, presedinte si CEO Altex.

Echipa Altex Romania a pregatit oferte speciale pentru aceasta zi pentru toate categoriile de produse: IT, televizoare, electrocasnice mari, smartphoneuri, electrocasnice mici, entertainment si gaming.

“Spre deosebire de restul competitorilor din piata suntem cu adevarat pregatiti pentru aceasta zi, pentru ca avem cea mai mare disponibilitate a stocurilor”, a spus Razvan Popescu, director de vanzari Altex. “Ne asteptam ca valoarea medie a facturii pentru data de 23 noiembrie sa se situeze in jurul valorii de 2700 lei”, a adaugat el.

Echipa Altex Romania se asteapta la o crestere de 10 ori a traficului din magazine si de 7 ori a celui online, in ziua de 23 noiembrie 2012. In ziua de 14 noiembrie Altex Romania, liderul pietei de electro-IT  din Romania, a celebrat 20 de ani de la infiintarea companiei printr-o promotie aniversara de 20% reducere la toate produsele achizitionate din magazinele ALTEX si de pe www.altex.ro .

Si DOMO a anuntat ca in perioada 19-23 noiembrie, „va face reduceri masive la toate produsele sale, atat in magazinele din toata tara, cat si pe www.domo.ro. Desi clientii Domo sunt obisnuiti cu cele mai bune oferte din piata, acestea vor culmina vineri, 23 noiembrie, de Black Friday; o zi in care Domo isi deschide larg portile pentru vizita si pentru… cumparaturi destepte”.

„Black Friday” este o zi a megadiscount-urilor nu doar pentru magazinele din segmentul IT&C. Ea va consemna startul reducerilor de sezon si pentru targuldemobila.ro – primul magazine online de tip discount din domeniul mobilei. Zeci de produse sunt oferite cu reduceri de pana la 40% fata de nivelurile practicate de comerciantii de mobila din Romania. Cu ocazia „Black Friday”, oferta magazinului – exclusiv online – este o reducere de 50% la o gama variata de produse.

“Pentru noi, reducerile de sarbatori incep cu Black Friday, pe 23 noiembrie. Acest eveniment va fi urmat in luna decembrie de alte promotii considerabile la peste 100 de produse. Experienta ne-a invatat ca de sarbatori, oamenii nu vor numai sa cumpere, ci sa cumpere acum. Probabil ca stocurile vor fi principalul factor al succesului acestor campanii de sfarsit de an”, a declarat Florentina Trandafir – Managing Partner – TargulDeMobila.ro

Produsele care vor beneficia de reduceri au stoc limitat si vor fi afisate in data de 23 noiembrie, la ora 7:00, in magazinul online TargulDeMobila.ro. Reducerile vor fi afisate si pe pagina oficiala de facebook a magazinului. Promotia Black Friday se va desfasura numai online.

Conceptul american „Black Friday”, care marcheaza intrarea in sezonul cumparaturilor de iarna prin reduceri semnificative de preturi timp de o zi, a fost importat cu succes anul trecut pe piata locala de catre retailer-ul online eMag.ro, si va fi dus mai departe in acest an.

„Pot sa spun deocamdata ca organizam cel mai tare eveniment de shopping (…). Daca anul trecut cand l-am introdus a fost apreciat de clienti, anul acesta va fi spectacol”, a spus pentru ZF Iulian Stanciu, directorul general al eMag, refuzand sa ofere alte detalii. Anul trecut eMag a vandut de 8 mil. euro de „Black Friday”.

Update

www.miniprix.ro a anuntat ca pe 23 noiembrie va avea reduceri de 60% la peste 1500 de articole, imbracaminte, incaltaminte si accesorii, preturi incepand de la 3 lei. Campania Pink Friday la miniPRIX.ro va incepe la ora 00.00 si se va incheia in aceeasi zi la orele 23.59.miniPRIX.ro se asteapta cu aceasta ocazie la o crestere semnificativa a vanzarilor si la o epuizare cat mai rapida a stocurilor pentru articolele aflate in promotie si nu numai!
www.toyz.ro va avea reduceri intre 10 si 45% la sute de jucarii si jocuri , oferta fiind valabila  pentru comenzile online.  Promotia se va derula timp de 3 zile consecutive, inclusiv pe perioada weekend-ului: incepand de vineri (23 noiembrie a.c.), ora 0:00 si incheindu-se duminica, la ora 23:59.
www.okazii.ro va oferi utilizatorilor site-ului reduceri de pret de pana la 70% pentru un numar de peste 100.000 de produse. Black Friday Okazii va avea loc pe 23 noiembrie 2012, intre orele 00:00 si 24:00. Cumparatorii vor putea achizitiona la pret redus produse electronice si electrocasnice, telefoane mobile si accesorii, carti, jucarii sau articole de imbracaminte si incaltaminte. In campania Black Friday Okazii isi anunta prezenta si V46 Outlet, La Redoute, TinaR, TheBodyShop, Ivatherm, Toyz, Clevertoys, Quick Mobile si retailer-ul DOMO, care aduce pe Okazii peste 100 de produse electronice si electrocasnice, cu reduceri de pana la 50%.
www.bijuteriilarosa.ro -La Rosa marcheaza vineri, 23 noiembrie, Black Friday, prin reduceri de pana la -30% la produsele sale. Cei care sunt in cautarea unui inel de logodna pot alege modelul dorit dintre cele peste 1000 ale colectiei La Rosa 2013 – cu o reducere de 30%, cuplurile aflate in pragul casatoriei au la dispozitie o reducere de 20% la verighete, in timp ce restul bijuteriilor pot fi cumparate cu o reducere de 10%.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?