[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu: sesiunea medie de cumparaturi online pentru Paste dureaza 4 minute si ”costa” 300 lei

5 aprilie 2018

Valoarea medie a unei sesiuni de cumpărături online în perioada sărbătorilor de Paște a fost în valoare de 300 de lei, iar timpul mediu petrecut pe platformele de e-Commerce a fost de 4 minute, potrivit unui studiu realizat de către Champaigns, agenție de performance marketing de pe piața locală.

In topul preferinţelor din coşul de cumpărături al românilor se află pantofii cu sau fără toc, rochiile de zi, jachetele subţiri şi pantofii sport. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, însă segmentul de vârsta 30-45 este cel care cheltuie cel mai mult.

Cea mai mare creștere a fost sesizată în ceea ce privește comenzile plasate de pe telefonul mobil, mai precis 85% din totalul acestora. Creșterea se află în linie cu trendul global de expansiune a industriei de e-Commerce și cu gradul tot mai ridicat de accesibilitate la noile tehnologii al populației.

“Pentru a trece cu bine de această perioadă, magazinele online ar trebui, în primul rând, să se asigure că platforma este perfect funcțională. Alegerea canalelor de marketing potrivite, precum și setarea campaniilor promoționale inteligent targetate ar trebui să aducă creșteri consistente în vânzările acestora”, precizează Adelina Oprea, fondatoare Champaigns, citata de startup.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?