[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

evoMag anunta ca vanzarile din provincie le-au depasit pe cele din Bucuresti, in premiera

1 februarie 2018

Comenzile plasate de clienții evoMAG în provincie au generat anul trecut 60% din vânzările totale ale retailerului, categoria cu cele mai mari creșteri fiind IT&C. Acesta este primul an în care vânzările evoMAG din provincie le-au depăşit pe cele din Bucureşti, tendință ce se va menține și în 2018.

„Creșterea numărului de comenzi din provincie vine pe fondul îmbunătăţirii procesului de livrare a produselor şi a experienţei de cumpărare pentru clienţi. De exemplu, noua interfaţă conferă site-ului o viteză de încărcare mai rapidă, iar produsele pot fi urmărite mai uşor, simplificându-se astfel întregul proces de achiziţie.”, potrivit comunicatului de presa.

In 2017, evoMAG a redus timpul de livrare a comenzilor, la nivel național, peste 90% dintre achiziții ajungând la clienţi în cel mult 24 de ore. De asemenea, compania a extins parteneriatele cu companiile de curierat şi livrează, în prezent, cu patru curieri cu rețele naționale. În Bucureşti, evoMAG livrează produsele comandate cu flota proprie, iar clienții pot opta chiar şi pentru livrarea într-o oră sau în trei ore.

„Creșterea vânzărilor în provincie este o schimbare foarte importantă care ne confirmă o direcţie de urmat şi care se regăsește în strategia noastră pentru acest an”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. „Clienții evoMAG au încredere în consultanța pe care le-o oferim în procesul de achiziție și, mai departe, sunt mulțumiți de serviciile post-vânzare, iar livrarea cât mai rapidă la nivel național a produselor dorite este un serviciu în care vom investi anul acesta”.

Diversificarea soluțiilor de finanțare oferite de partenerii evoMAG, precum plata cu cardul în rate fără dobândă sau credit online, a contribuit, de asemenea, la creşterea vânzărilor evoMAG în provincie.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor.
evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?