Vineri seara, ING anunta oficial a ”Serviciul Home’Bank este momentan indisponibil, problema tehnică identificată fiind în faza de logare în aplicație”.
In acelasi comunicat banca mai preciza urmatoarele: ”Clienții ING pot utiliza în continuare fondurile proprii, pot face plăti cu cardul, iar în rețeaua de Self’Banks își pot verifica fondurile, pot retrage bani sau pot face transferuri între conturile ING”.
Sambata la ora 13.00, banca emitea un nou comunicat in care anunta ca serviciul ING Home’Bank este funcțional si ca urmeaza noi intreruperi ca urmare a unor actualizari in aplicatie.
”Echipa tehnică ING va continua monitorizarea stabilității aplicației în zilele următoare, dat fiind traficul crescut înregistrat în perioada sărbătorilor. Totodată, dorim să ne informăm clienții că am programat o sesiune de actualizare a Home’Bank-ului în noaptea dintre sâmbătă spre duminică, în intervalul 00:00 – 03:00, când serviciul nu va fi disponibil.”
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: