FashionUP anunta ca in primele 9 luni din acest an a livrat peste 200.000 de produse, iar angajații au împachetat aproximativ 125.000 de colete. Valoarea totală a comenzilor este de 6,5 milioane de euro.
Cele mai populare produse pe site-ul FashionUP au fost rochiile, urmate de pantofi, în special cei cu toc. Încălțămintea sport este o categorie aparte, cu peste 1.000 de modele pentru femei, bărbați și copii. Prețul produselor listate în magazinul online începe de la 19 lei și crește în funcție de categoria sau modelul ales de fiecare client.
„În medie, valoarea unei comenzi este de 280 lei, cele mai multe dintre ele realizându-se dimineața între orele 8:00 și 10:00, după-amiaza, în jurul orei 14.00 sau seara după ora 21.00. De menționat este că nu există o anumită zi din săptămână când vânzările sunt mai mari, însă achizițiile pot varia în funcție de promoții, comunicare sau categoriile de clienți către care sunt canalizate eforturile de promovare.”, potrivit comunicatului de presa.
Pentru ultimul trimestru al acestui an, compania plănuiește lansarea unor colecții noi, dar și introducerea unor branduri care până acum nu erau listate pe site. Estimările pentru finalul de an vizează vânzări de până la 5 milioane de euro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: