[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

NETOPIA mobilPay si Garanti Bank isi propun atragerea a 900 de noi magazine online pana la sfarsitul anului

13 aprilie 2012

13 aprilie, 2012 – In primul trimestru din 2012, NETOPIA mobilPay si Garanti Bank au procesat peste 380.000 de tranzactii online cu cardul, cu 50% mai multe comparativ cu aceeasi perioada din 2011. Din aceasta luna si pana la sfarsitul anului, cele doua companii lanseaza o noua campanie de comision zero la procesarea tranzactiilor prin care se spera la atragerea a 900 de noi comercianti care sa se adauge la cei 3.000 deja inrolati in platforma mobilpay.

NETOPIA mobilPay, singurul procesator local care integreaza toate metodele de plata (SMS, card, numerar, apel voce, transfer bancar), impreuna cu Garanti Bank, lanseaza o campanie de promovare a platilor cu cardul in randul comerciantilor. Astfel, site-urile romanesti care vor adopta in perioada 12 aprilie – 31 decembrie 2012 plata cu cardul vor beneficia de comision zero la procesarea tranzactiilor timp de o luna, respectiv doua luni in cazul in care detin sau deschid un cont bancar la Garanti Bank.

In urma acestei campanii, cele doua institutii estimeaza ca un numar de aproximativ 900 de comercianti online se vor inscrie pe platforma de plati mobilPay. In total, sustinerea financiara prin aplicarea conditiilor speciale de procesare a tranzactiilor se ridica la peste 30.000 de euro. In urma campaniei similare desfasurate in perioada iunie-septembrie 2011, peste 150 de site-uri au introdus pentru prima data sistemul de plata online cu cardul si au fost realizate peste 12.000 de tranzactii.

„Aceasta este cea de-a treia campanie de crestere a interesului si a increderii comerciantilor in platile online pe care o desfasuram din 2010. Acest tip de campanie este unic pe piata romaneasca, iar noi ne-am asumat acest rol odata cu lansarea platformei mobilPay. Prin urmare, investitiile noastre merg proactiv doar in directia cresterii si educarii pietei. Actuala initiativa are un potential mai mare, care se reflecta direct in bugetul superior campaniilor anterioare”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA.

“Campaniile derulate impreuna cu NETOPIA se inscriu perfect in strategia noastra de a creste numarul tranzactiilor online si de a inova, in acelasi timp, prin introducerea pe piata a unor concepte originale. Cresterea pietei in ansamblu nu poate avea loc fara sustinerea companiilor locale, iar noi suntem aici pentru a fi alaturi de ele”, a precizat Murat Atay, CEO Garanti Group Romania.
Aproximativ 40% dintre firmele inregistrate pe platforma NETOPIA mobilPay in cadrul campaniilor trecute sunt site-uri de reduceri, peste 30% provin din segmentul de turism si travel, iar 15% dintre acestia desfasoara activitati in domeniul serviciilor.

„Daca anul trecut site-urile de reduceri au fost motorul cresterii pietei, ajungandu-se la aproape 140 de jucatori in acest domeniu, in 2012 ne asteptam la o crestere semnificativa a adoptiei platilor online in randul comerciantilor specializati pe anumite segmente, precum cadouri, cosmetice, produse pentru copii sau diverse servicii. In prezent, NETOPIA mobilPay are inregistrate pentru toate metodele de plata peste 3.000 de companii”, a adaugat Antonio Eram.

In primul trimestru din 2012, NETOPIA mobilPay si Garanti Bank au procesat peste 380.000 de tranzactii online cu cardul, cu 50% mai multe comparativ cu aceeasi perioada din 2011. In plus, valoarea medie a tranzactiilor realizate a crescut cu aproximativ 30%, la 95 lei. Anul trecut, compania a procesat circa 40% din tranzactiile online cu cardul realizate in Romania, respectiv un numar de 1,4 milioane de plati.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?