Compania de curierat DPD, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de profil, deţinută de GeoPoste, subsidiara poştei naţionale din Franţa La Poste, a finalizat primul trimestru cu afaceri în creştere cu circa 20%, avans bugetat pe întreg anul, potrivit lui Lucian Aldescu (foto), CEO al companiei DPD.
„Am avut cele mai multe livrări pentru haine şi produse home&deco cumpărate din magazinele online. De altfel, livrările business to consumer, cele făcute direct la uşa clientului ce achiziţionează produse de pe internet, aduc 50% din business-ul nostru“, a declarat Lucian Aldescu, şeful companiei de curierat.
DPD România este unul din cei mai mari zece jucători de pe piaţa locală, pe care concurează cu cei de la FAN Courier, Urgent Cargus, TNT sau DHL International.
Dacă anul trecut compania a investit în depozite şi hub-uri noi, în acest an investeşte în sisteme IT pentru eficientizarea activităţii.
Sursa: ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: