DPAP (Department of Procurement and Acquisition Platform, cunoscut anterior și ca „Depozitul de Papetărie“) anunță începutul colaborării cu agenția de comunicare Caracteristic. DPAP activează pe piața din România de aproape două decenii și este o companie de consultanță în domeniul amenajării și utilării birourilor.
„N-am crezut niciodată că ne va fi ușor în mediul de afaceri din România, dar am avut încredere și am muncit la îndeplinirea strategiei de creștere a DPAP. Strategia noastră a fost una extrem de simplă: comunicăm cu și către oameni. Oricât am discuta despre cifre, creșteri, succese și domeniu de business, trebuie să fim oameni. Tocmai de aceea am și văzut în agenția Caracteristic cea mai bună opțiune. Ne raportăm la același sistem de valori și credem foarte mult în comunicarea umană, naturală, pe care o dezvoltă Caracteristic. Ne bucurăm să putem beneficia de expertiza lor în viitoarele noastre strategii de promovare.“, declară Dan Popa, general manager DPAP.
„Strategia de succes a companiei a fost să integreze (și să fie furnizor pentru) toate soluțiile și produsele de care are nevoie o companie prin dezvoltarea unor departamente specializate pentru cele mai uzuale nevoi.”, potrivit comunicatului de presa.
„Începem acest parteneriat cu DPAP într-un moment excelent pentru Caracteristic. În martie, sărbătorim primii doi ani și în acest timp am învățat o lecție foarte importantă: dacă îți propui ceva, vei găsi mijloacele și puterea de muncă pentru a reuși. Tocmai de aceea apreciez foarte mult afacerea DPAP creată și crescută într-o Românie în plină schimbare. Din această lună, eu și echipa mea vom lucra îndeaproape cu partenerii noștri pentru a le face cât mai cunoscute determinarea și succesul în industrie“, a declarat Mihaela Ganciu (foto), fondatoare Caracteristic.
DPAP este o companie care oferă o gamă extinsă de soluții complete pentru birou, prezentă pe piața din România din 1998. Scopul DPAP este de a îmbunătăți procesul de achiziție al companiilor autohtone, prin intermediul platformei corporate, de a integra, ca furnizor, toate soluțiile și produsele de care are nevoie o companie. De asemenea, dispune de o capacitate de livrare de peste 500 de comenzi pe zi.
Agenția de comunicare Caracteristic a fost fondată în 2015 de Mihaela Ganciu. Conceptul agenției a fost să vină cu un răspuns pentru o piață care cere o înțelegere aprofundată a caracteristicilor unui business și o viziune bună pentru oportunități prezente și viitoare. Valorile companiei sunt reflectate și în mottoul Caracteristic: „Legături între gânduri. Idei între oameni“.
Printre clienţii agenției se numără F64, FashionUP, Florăria Magnolia, Cuptorul Moldovencei, Bonami, PC Garage, RTB House, Today’s, Vitacom Electronics, London Tailors, Office Shoes, DRESSBOX, Kropp App și Wise Finance Solutions. De asemenea, Caracteristic colaborează pe proiecte precum Innovation Labs, DefCamp și Stagii pe Bune.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: