Credit Europe Bank, un jucător specializat pe nişa cardurilor de credit deţinut de grupul turc cu acelaşi nume, vrea să ajungă la o cotă de piaţă de 20% din piaţa cardurilor de credit premium din România în următorii ani, piaţă estimată la circa 80.000-100.000 de unităţi.
Recent, banca şi-a completat gama de produse premium cu un nou card de credit creat în parteneriat cu brandul auto de lux Ferrari. Cardul de credit denumit „Ferrari Card“ ofera o serie de beneficii clienţilor, precum şansa de a participa la cursele oficiale ale Ferrari, vizitarea fabricii Ferrari din Italia, dar şi acces gratuit la peste 900 de saloane VIP Lounge sau Business Lounge din aeroporturile internaţionale şi asigurări de călătorie.
Produsul vine în două variante în funcţie de limita de credit maximă care poate ajunge la 50.000 de lei pentru Ferrari Card şi 135.000 de lei pentru Ferrari Card Platinum.
Sursa:ZF
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: