La jumatatea acestui an, cei 2,1 mil. de clienti persoane fizice ai BRD aveau semnate aproape un milion de contracte pentru a tranzactiona de la distanta, prin My BRD Net sau My BRD Mobile.
Datele semestriale publicate de BRD releva faptul ca procesul de restructurare al bancii continua. Astfel, reteaua BRD a scazut si in prima jumatate din 2016 cu 11 unitati, ajungand la 818. Fata de iunie 2015, banca a inchis 27 de unitati. In paralel, BRD incearca sa-si convinga clientii sa tranzactioneze de la distanta.
Per total, contractele persoanelor fizice de tranzactionare de la distanta, aflate in sold la 30 iunie 2016, au crescut cu 29% fata de iunie 2015, cresterea fiind de 20% in cazul internet banking si de 67% pentru mobile banking. La jumatatea anului 2016, banca avea 749.000 de clienti persoane fizice cu un contract de MyBRD Net si 236.000 de clienti persoane fizice cu contract de My BRD Mobile.
Sursa: BRD
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: