[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Iulian Stanciu, CEO eMag: “mobile-ul nu este un trend, este modalitatea in care vom face business in viitor”

31 august 2016

De la inceputul anului, eMag a inregistrat o dublare a traficului venit de pe dispozitive mobile. Numai in luna iulie a.c., s-au inregistrat 19 milioane de vizite, 55% dintre ele venind de pe mobile. Reprezentantii companiei se asteapta ca in 2016, din totalul de 280 de milioane de vizite, 60% va fi generat de (pe) mobile.

“Sunt clienti noi care descopera Internetul prin telefonul mobil”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMag.

Valoarea medie a cosului de cumparaturi e data de valoarea mixului de categorii comandate de client, iar mixul difera – mobilul e foarte bun pentru anumite categorii – produse pentru copii, acesta fiind si principala nisa accesata si comandata de pe mobile. Valoarea medie de pe mobil este mai mica cu circa 25%. Lunar, eMag vinde peste 1 milion de produse.

In prezent, media accesarilor de pe mobile este de 45% in comertul electronic romanesc, conform lui Iulian Stanciu. “Mobile-ul nu este un trend, este modalitatea in care vom face business in viitor”. O alta tendinta este multichannel-ul – magazinele fizice vor continua sa existe, insa vor trebui conectate cu magazinul online.

“Magazinele ar trebui privite ca o continuare a calatoriei din lumea online, in lumea fizica”, mai puncteaza el.

Sursa: www.wall-street.ro

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?