[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Clientii Citibank, persoane juridice, pot autoriza plati la distanta cu telefonul mobil

6 septembrie 2011

6 septembrie, 2011 – Citigroup, prin intermediul diviziei Global Transaction Services, anunta lansarea in Romania a serviciului CitiDirect BE Mobile, o aplicatie disponibila in browser-ul telefonului mobil ce permite clientilor persoane juridice sa vizualizeze si sa autorizeze plati la distanta, fara a fi nevoie sa se deplaseze la banca.

Compatibila cu cele mai cunoscute tipuri de telefoane mobile din lume, aplicatia ofera clientilor acces oricand si oriunde la functionalitatile tranzactionale de baza ale platformei CitiDirect Online Banking.

CitiDirect BE Mobile reprezinta o alternativa mobila confortabila pentru platforma bancara CitiDirect disponibila pana acum pe computer sau laptop, atat pentru autorizarea platilor, cat si pentru primirea notificarilor. Aplicatia implica utilizarea CitiDirect SafeWord Card, un sistem ce permite bancii sa autentifice si sa autorizeze clientul pe baza aceleasi proceduri de securitate implementate in cadrul platformei CitiDirect.

In plus, clientii primesc notificari prin mesaje text pe telefonul mobil, ca o alternativa a notificarilor standard prin e-mail, pentru o informare mai rapida si mai convenabila a evenimentelor.

“In cadrul strategiei noastre bazate pe tehnologie si inovatie digitala, valorificam functionalitatile telefonului mobil pentru a oferi clientilor persoane juridice un instrument de plata flexibil si de incredere. Cu CitiDirect BE Mobile, clientii se pot bucura de o platforma de online banking solida si confortabila, ce contribuie la o productivitate sporita in mediul de afaceri actual, din ce in ce mai alert si mai complex”, a declarat Sebastian Kucharek, Director Departament Global Transaction Services la Citibank Romania.

Taguri:
Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?