[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

BT a incheiat primul semestru cu un portofoliu de 2,6 mil. carduri si plus 25% la numarul de tranzactii

15 august 2016

Banca Transilvania are, la 30 iunie 2016, un portofoliu de 2,64 milioane carduri, cel mai mare din piata, dintre care 300.000 sunt carduri de credit inscrise in programul de loialitate STAR.

Potrivit comunicatului, posesorii de card BT au generat tranzacții cu aproape 25% mai mari față de perioada similară a anului precedent astfel incat „cota de piață a băncii privind volumul tranzacțiilor cu carduri este de aproape 20%”.

Veniturile operaționale ale Băncii Transilvania au ajuns la 1.415,2 milioane lei, iar profitul net la 458,3 milioane lei. Rezultatul financiar include impactul unor tranzacții nerecurente (Visa Europe, provizioane suplimentare generate de Legea Darea în plată), cu un impact brut pozitiv de aproximativ 11 milioane lei în rezultatul băncii.

„Dacă excludem efectul tranzacției Visa Europe, care se ridică la 185 milioane lei, valoarea indicatorului cost/venit rămâne la o valoare confortabilă, de 44,9%.”, se precizeaza in comunicat.

Numărul de operaţiuni derulate prin conturi BT a crescut cu aproape 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar ritmul de creştere al veniturilor din comisioane operaționale a fost tot de 15%.
Banca Transilvania a acordat clienţilor IMM aproape 10.000 credite noi în primele 6 luni.
Clienții proveniți de la Volksbank România au optat pentru peste 55.000 de produse oferite de Banca Transilvania.

Creditele neperformante, cu restanţe mai mari de 90 de zile, reprezintă 9,17% din totalul portofoliului de credite al BT.

Ömer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania, declară: „Clienții sunt cel mai important activ al băncii noastre. Ne concentrăm pe redesenarea fluxurilor şi proceselor pentru transformarea radicală a relațiilor cu clienții. Investim semnificativ în inovație, customer service şi tehnologie. Avem încredere că rezultatele vor fi pe măsură. Suntem pregățiți să valorificăm oportunitățile de creştere pe piață”.

Rezultate financiare BT – 30 iunie 2016

InfograficBT_rezultate financiare_semI 2016

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?