[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Banca Transilvania inregistreaza o medie de 1,1 mil. de tranzactii pe zi cu cardurile proprii, cu 18% mai mare fata de 2014

11 august 2015

Banca Transilvania a incheiat semestrul I 2015 cu un portofoliu de 2,39 milioane carduri, care au cu 18,02% mai multe tranzactii fata de perioada similara a anului precedent. Calculele bancii arata ca, in medie, banca inregistreaza 4 tranzactii pe secunda.

Potrivit comunicatului de presa, cota de piata a bancii privind volumul tranzactiilor cu carduri este de 17,9%. BT are in portofoliu 240.000 de carduri de credit, prin programul de loialitate STAR.

In primul semestru din acest an, Banca Transilvania a inregistrat o crestere cu 9% a numarului de clienti activi ai bancii, persoane fizice si companii, fata de aceeasi perioada a anului 2014, de la 1,76 milioane de clienti, la 1,92 milioane de clienti.

Numarul de operaţiuni derulate prin conturi BT a crescut cu peste 10% fata de aceeasi perioada a anului 2014, iar ritmul de crestere a veniturilor din comisioane operationale a fost de peste 9%.

In semestrul I 2015 banca a acordat atât companiilor, cat si persoanelor fizice peste 67.000 de credite noi, in valoare de 3.529 milioane lei. Creditele neperformante, cu restanţe mai mari de 90 de zile, reprezinta 9,84% din totalul portofoliului de credite al Bancii Transilvania, coborând pentru prima data in ultimii ani sub pragul de 10%.

Veniturile operationale au ajuns la 965,5 milioane lei, cu 11% mai mari faţa de aceeaşi perioada a anului trecut, când erau 870 milioane lei. Profitul brut este de 226,31 milioane lei, in crestere cu 8% fata de semestrul I 2014

Ömer Tetik, Director General BT, afirma: „Rezultatele primului semestru ale acestui an sunt in linie cu strategia bancii si ne determina sa privim cu optimism intregul an. Am inregistrat o crestere consistenta, peste media pietei, a activitatii de creditare si a numarului de clienti. Cresterea volumului de activitate si a gradului de utilizare a produselor de catre clienti se reflecta in dinamica accelerata a veniturilor operationale”.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?