[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Studiu: organizatiile de e-commerce nu sunt orientate spre protectia operatiunilor financiare

18 noiembrie 2014

Conform unui studiu Kaspersky Lab in colaborare cu B2B International, 52% dintre companiile financiare si 46% dintre organizatiile de comert electronic afirma ca trebuie sa adopte masuri de securitate suplimentare pentru a asigura siguranta tranzactiilor financiare. Un procent mai mic de companii din acest sector ofera si protectie pentru dispozitivele consumatorilor.

Organizatiile de e-commerce nu sunt orientate spre protectia operatiunilor financiare – 16% dintre companii afirma ca nu intentioneaza sa instaleze solutii de securitate care sa asigure protectia tranzactiilor impotriva fraudelor online si doar 38% dintre companii sunt dispuse sa investeasca in instrumente de protectie.

In total, 30% dintre companiile care lucreaza cu flux de numerar pe internet nu ofera si nu intentioneaza sa ofere protectie dispozitivelor consumatorilor pe durata tranzactiilor financiare, in ciuda faptului ca dispozitivele sunt cel mai putin protejate si ar putea cauza pierderi de bani clientilor si scaderea profitului si a reputatiei companiilor.

28% dintre organizatii nu intentioneaza sa instaleze software anti-frauda pe dispozitivele mobile ale consumatorilor, iar 30% dintre companii nu-si protejeaza propriile infrastructuri impotriva fraudelor. Aceasta atitudine relaxata a organizatiilor financiare cu privire la securizarea platilor poate cauza reactii negative din partea consumatorilor: 75% dintre utilizatori se asteapta ca organizatiile financiare sa-si asume responsabilitatile pentru protejarea dispozitivelor lor, iar 40% dintre respondenti sunt siguri ca organizatiile le vor returna banii in cazul unor pierderi.

„In fiecare zi, numarul infractorilor care merg personal sa fure bani din banci scade”, afirma Ross Hogan, Global Head al Fraud Prevention Division in cadrul Kaspersky Lab. „Din ce in ce mai multe infractiuni se desfasoara online. Infractorii cibernetici vizeaza bancile si tranzactiile financiare online prin intermediul dispozitivelor clientilor. Pentru a proteja clientii si finantele acestora – si implicit si reputatia companiei – organizatiile financiare sunt incurajate sa utilizeze solutii de securitate cuprinzatoare, care faciliteaza prevenirea fraudelor, maximizand eficienta si optimizand experientele utilizatorilor. O platforma integrata, care asigura protectie atat utilizatorului cat si bancii, previne fraude pe care solutiile de securitate nu le previn,” incheie Ross Hogan.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?