Cei peste 35.000 de afiliati din retea vor putea colabora astfel cu gigantul din retail pentru a castiga noi comisioane prin afiliere. Parteneriatul dintre 2Parale si Carrefour Online a fost intermediat de agentia media Zenith Romania. Prin programul de afiliere din 2Parale, afiliatii vor putea promova cele peste 22.000 de produse existente in acest moment pe Carrefour-Online.ro, fiecare vanzare valida aducandu-le un comision de 3%, cu o perioada de recurenta de 1 luna de zile.
„Prin prezenta noastra pe platforma de marketing afiliat 2Parale, produsele si serviciile Carrefour-Online.ro ajung si mai aproape de clientii nostri. Pe de alta parte, prin acest nou program, oferim afiliatilor mai multe posibilitati de dezvoltare“, a declarat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.
Potrivit reprezentantilor Carrefour Online, rata de conversie a magazinului depaseste media comertului electronic din Romania, valoarea cosului mediu de cumparaturi de pe Carrefour-Online.ro fiind de 3-4 ori mai mare decat cea din hipermarket.
Clientii Carrefour-Online.ro pot alege ziua si mai ales intervalul orar (2 ore) pentru livrarea produselor. O optiune oferita inca de la lansare si o noutate absoluta pentru Romania. Momentan serviciul Carrefour-Online.ro este disponibil in Bucuresti si in zonele limitrofe.
Magazinul online include o gama variata de produse din categorii precum Fructe si Legume proaspete, Carne, Lactate, Bacanie, Produse de curatenie si intretinere, Igiena si infrumusetare, Bauturi, Tutun, Univers bebe, Petshop, Electro-IT&C etc. Preturile sunt aceleasi ca in hipermarketurile Carrefour.
Campania de afiliere Carrefour-Online.ro se alatura celor peste 350 de programe active din 2Parale, care insumeaza jucatori din peste 35 de categorii de piata, de la IT&C, Carti si Fashion la Turism, Finante si Asigurari.
„Prin intermediul celor peste 35.000 de afiliati din 2Parale, marketingul afiliat va permite Carrefour-Online.ro sa ajunga mai aproape de clientii finali care prefera avantajele comertului online. Colaborarea noastră reprezinta o noua confirmare a orientarii marilor branduri din retail si industriile traditionale de top catre online si zona de performance marketing, in particular. Este o tendinta care se accentueaza de la luna la luna“, a precizat Dorin Boerescu, CEO in cadrul companiei 2Parale, citat de ZF.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: