[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

2Parale.ro anunta atingerea pragului de 1 mil. de comisioane din comenzile online generate

18 februarie 2015

Lansata in 2009, cea mai mare platforma de marketing afiliat din Romania anunta ca este foarte aproape de vanzarea cu numarul 1.000.000, care inseamna tot atatea comenzi, livrari, plati (din pacate 90% cash) si, mai ales, comisioane. In toata aceasta perioada, comisioanele celor peste 37.000 de afiliati s-au ridicat la peste 3 mil. Euro.

„Acum 4 ani si jumatate, cand am organizat prima intalnire dintre afiliati si advertiseri, nici nu se punea problema de asemenea cifre. Ne bucuram atunci de peste 2.000 de vanzari generate intr-o luna. si pentru acea perioada, erau intr-adevar cifre foarte frumoase. Am perseverat si cifrele au continuat sa creasca, intalnirile au inceput sa fie din ce in ce mai animate, iar de Black Friday 2014 – intre 20-23 noiembrie – am generat peste 35.000 de vanzari.”, declara Dorin Boerescu, CEO 2Parale & 2Leva.

In prezent,echipa 2Parale & 2Leva numara 46 de oameni care isi desfasoara activitatea in 6 sedii. In spatele platformei se afla 37.000 de afiliati, 400 de advertiseri, 6 sedii si 8 investitori.

Cum a fost facut primul milion, de comenzi, explica chiar Dorin Boerescu – CEO 2Parale & 2Leva:
„O persoana da click pe un banner sau pe un link si ajunge pe site-ul unui magazin online. Navigheaza, adauga produse in cos si finalizeaza comanda. Un angajat sau chiar owner-ul magazinului verifica acea comanda, o confirma catre client si apoi o pregateste pentru livrare. La putin timp dupa aceea, un angajat al unei companii de curierat vine sa ridice de la magazin coletele pentru clienti. Le preia, apoi le duce la centru unde colegi de-ai lui le sorteaza si le trimit in noaptea urmatoare catre hub-urile regionale, de unde sunt preluate dimineata de catre echipele care fac livrarea catre clientul final. In circa 90% dintre cazuri, clientul plateste cash. Curierul preia banii, ii preda inapoi la centru, iar compania de curierat ii vireaza ulterior catre magazin. De multe ori, tot circuitul de mai sus are loc in 24 de ore. Chiar si mai putin, in cazul fericit in care comanda se lanseaza dimineata, produsul este pe stoc, iar clientul este dintr-un oras in care magazinul are depozit si livrare rapida. Uneori procesul poate arata altfel sau poate dura mai mult, insa descrierea de mai sus prezinta destul de bine atat procesul declansat de generarea unei vanzari online, cat si actorii implicati in acest proces.”

Dincolo de faptul ca firma se afla la un prag simbolic „ce parea intangibil cand am inceput”, Boerescu este incantat de faptul ca „mai mult decat un business, am construit o intreaga comunitate” si increzator declara ca acesta este doar inceputul.

„Industria de e-commerce si cea de performance marketing abia se formeaza, permanent apar jucatori noi. Startup-uri, multinationale sau lideri locali – cu totii au locul lor intr-un ecosistem de marketing democratic. Pregatiti-va pentru vanzarea cu numarul 10.000.000, este mult mai aproape decat credeti!”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?