Zeci de mii de clienti au optat pentru „wearables-urile” oferite de BT

25 iulie 2019

In contextul publicarii tot mai multor date statistice legate de adoptia platilor prin portofele digitale, am solicitat BT sa ofere cateva noutati legate si de adoptia „wearables-urilor” (bratari si ceasuri), in efectuarea de plati.

Va prezentam in continuare precizarile facute de catre doamna Oana Ilas, Executive Director – Retail products management & development:

„Banca Transilvania are un portofoliu complex de produse care adreseaza o multitudine de segmente de clienti si nevoi specifice. Wearables-urile, pe care BT le are in portofoliu sunt unice ca si oferta in piata din Romania si au reprezentat un milestone important inca de la lansare in roadmap-ul digital asumat de banca.

Zeci de mii de clienti au optat pentru aceste alternative complementare de plata. O parte din clienti le-au utilizat ca punti de trecere inspre plata cu telefonul, introdusa in premiera de BT anul trecut in ianuarie. Altii le utilizeaza si in prezent ca si instrumente preferate de plata.

Credem ca oferta complementara, care permite fiecarui client sa aleaga instrumentul cel mai convenabil de plata este diferentiatoare in piata si este apreciata de clienti. Evident ca wallet-ul digital, fie ca este vorba de BT Pay fie Apple Pay in completare pentru utilizatorii de IOS, are tractiune mai mare ca si masa de clienti care adopta tehnologia, insa ne mentinem oferta complementara tocmai pentru a aduce convenienta clientilor.

Complexitatea comportamentului de plata difera in randul clientilor, cu atat mai mult intr-o banca universala, cum este BT. Avem in portofoliu inca clienti care utilizeaza cardul doar pentru cash si in extrema clienti care au carduri multiple si utilizeaza atat cardul fizic (in special pt cash), telefonul in diverse situatii, cat si ceasul smart (fie el Apple, Firbit sau Garmin) cand sunt implicati in activitati sportive etc.

BT Pay le aduce imaginea completa a tranzactiilor, indiferent de instrumentul de plata utilizat, si le permite modificarea starilor cardului, limitelor de tranzactii, transferuri de bani simplificate etc.”

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?