[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

ZebraPay va emite un card bancar ce va permite servicii de „cash back” la comercianti

27 februarie 2012

27 februarie 2012 – ZebraPay anunta ca programul sau de fidelitate are deja peste 23.000 de clienti la mai putin de 4 luni de la lansare si ca va emite, in curand, si un card de debit bancar. In cadrul acestui program isi propune sa extinda beneficiile pentru clienti si sa le ofere pe langa serviciul de reduceri si un serviciu de cash-back la cumparaturi in retelele partenere.

Potrivit oficialilor companiei, „programul de fidelitate raspunde la o cerinta a clientilor care nu isi doresc sa pastreze numeroase carduri in portofel, carduri prin care au beneficii doar la un singur comerciant”. Din octombrie 2011, de cand a fost lansat cardul de fidelitate ZebraPay, peste 23.000 de clienti din toate judetele tarii s-au inscris in program. 60% dintre carduri au fost solicitate de clientii ZebraPay din Bucuresti, dar si din judete precum: Constanta, Gorj, Prahova, Timis, Dolj si Ilfov.

Compania ofera posesorilor de card ZebraPay discounturi atat la achizitionarea serviciilor sau produselor de la terminalele din reteaua ZebraPay, cat si in reteaua de parteneri, care ofera reduceri de pana la 55% la o gama variata de produse si servicii: medicale, timp liber (cafenele si restaurante), moda&accesorii, tractari auto, carte cu reducere in librariile Diverta.

Clientii primesc bonusuri pentru fiecare tranzactie efectuata la terminal si au posibilitatea de a acumula puncte care pot fi folosite ulterior pentru cumpararea de produse si servicii in reteaua de terminale ZebraPay.

Clientul primeste cardul dupa completarea unui formular de inscriere care poate fi gasit pe site-ul companiei sau la unul dintre cele 600 de terminale  ZebraPay. Dupa transmiterea formularului de inregistrare, ZebraPay emite cardul nominal si il trimite clientului, prin curier, la adresa mentionata in formular. Din momentul primirii Cardului ZebraPay clientul poate beneficia de reduceri atat la serviciile sau produsele disponibile la terminal, cat si in reteaua de parteneri. Pentru achizitionarea de produse sau servicii de la partenerii din retea, clientii prezinta cardul si primesc automat discountul.

Utilizatorul de card are posibilitatea sa verifice printr-o simpla scanare a cardului la orice terminal din reteaua ZebraPay informatiile privind soldul contului, istoricul tranzactiilor, valoarea punctelor acumulate, etc. Cardul de loialitate ZebraPay nu are nici un cost asociat pentru client.

ZebraPay, companie infiintata in anul 2009, permite efectuarea platilor electronice prin terminale de tip self-service. Astfel, ZebraPay ofera clientilor sai posibilitatea de a plati cash la terminale pentru cumparaturile efectuate online prin mobilPay si de a achizitiona direct de la terminalele sale de plata: credit pentru cartele de telefonie mobila prin reincarcare directa (Cosmote, Orange si Vodafone), abonamente de presa (pentru ziarele si revistele Mediafax Group, Medien Holding si Adevarul Holding), bilete de autocar (Autogari.RO), software (Bitdefender), jocuri (ComputerGames), muzica (Cat Music), cupoane de reducere (Newpon), cartele pentru convorbiri internationale (Nobel), PIN-uri pentru plati online (Paysafecard), viniete pentru Romania si Ungaria.

In prezent, reteaua ZebraPay numara peste 600 de terminale de plata amplasate in locatii din orase importante din tara, printre care amintim: Bacau, Braila, Bucuresti, Buzau, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Targoviste, Targu-Jiu si Timisoara. De asemenea, terminalele de plata ZebraPay pot fi gasite in locatii din retele precum Billa, Cora, Diverta, Galeria Real, Kaufland, Metro Cash&Carry, benzinariile Rompetrol, dar si in magazine de proximitate, piete, spitale sau universitati.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?