O pana de curent urmata de fluctuatii de tensiune au condus la indisponibiltatea serviciilor in intreaga tara: tranzactiile cu carduri, ATM-urile, POS-urile, call center-ul bancii si site-ul.
„Astazi, 21 octombrie 2017, la ora 5:30, am intampinat un incident cauzat de o pana de curent, urmata de fluctuatii de tensiune. Comutarea automata pe generatoare nu a functionat, din cauza defectarii unor componente de automatizare. O serie de componente au trebuit inlocuite si repornite manual.”, potrivit comunicatului de presa.
Evenimentul a fost coroborat si cu un proces de inchidere de zi.
Planul de continuitate a fost activat, iar „etapele de actiune si implementare au fost parcurse progresiv indiferent de presiunea de timp”, .
„Incepand cu ora 9:00, au redevit functionale: tranzactiile cu cardul, ATM-urile, POS-urile, Call Center-ul bancii si site-ul, iar la ora 13:45 toate serviciile Raiffeisen Bank au redevenit functionale.”, a mai precizat banca.
„Sper că după ce terminați cu punerea în funcțiune a tuturor serviciilor să faceți o analiză amănunțită și să veniți prompt cu o explicație completă. Doar „o pană de curent” nu este deloc o explicație demnă de o instituție bancară pe care se bazează sute de mii de oameni.”, a postat Bogdan Zurac, pe pagina de facebook a bancii (singurul canal prin care banca si-a putut informa clientii, pana la repunerea in functiune a sistemelor)
„Da, cu siguranta vom reveni cu un raspuns in care vom da mai multe detalii cu privire la acest incident.”, a raspuns banca.
Sursa: Raiffeisen Bank
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: