[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Watchshop.ro aniverseaza 9 ani pe piata cu reduceri inclusiv la ceasuri care nu au facut obiectul unor campanii promotionale – discounturi de 35% la branduri de top

5 septembrie 2018

WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România, aniversează 9 ani de prezență pe piață și anunță campania de reduceri „Olimpiada Zilelor WatchShop”, cel mai mare eveniment de vânzări de până acum, după Black Friday. Campania se derulează până pe 9 septembrie și include toate ceasurile listate în site, totalizând peste 13.000 de produse.

„În fiecare zi de campanie sunt disponibile reduceri și promoții speciale la categorii și branduri diferite, iar discounturile oferite la achiziția de ceasuri de pe WatchShop.ro, în această perioadă, ajung până la 80%. Valoarea cumulată a reducerilor va depăși 100.000 de euro.”, potrivit comunicatului de presa.

Clienții WatchShop pot beneficia și de oferte precum 1 +1 gratis și de reduceri unice, de până la 35%, la ceasuri de producție nouă, ale unor branduri cum sunt Citizen sau Tissot și „care nu fac, în mod obișnuit, obiectul unor campanii promoționale”, precizeaza compania. De exemplu, într-una dintre zilele de campanie clienții WatchShop.ro vor putea achiziționa la reducere două dintre cele mai căutate ceasuri ale acestor branduri: un model Citizen Aviator și un model Tissot T-Classic automatic.

„De nouă ani, WatchShop le oferă pasionaților ceasuri originale și de calitate, la prețuri accesibile, alături de cele mai bune servicii pre și post-vânzare, începând cu revizii gratuite în ceasornicăria proprie, gravură laser, ambalarea produselor pentru cadou și până la returul gratuit timp de 365 de zile.

În această perioadă, prin selecția de produse listate în site, am contribuit la schimbarea comportamentului de consum al românilor față de ceasuri. Acum românii își doresc produse de calitate, în pas cu tendințele industriei la nivel global. Mai mult, am observat cum clienții noștri au înțeles că un ceas este și un accesoriu ce vorbește despre cel care îl poartă, astfel că a crescut și interesul pentru modelele fashion, elegante”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro.

În cei 9 ani de existență pe piață, WatchShop.ro a vândut peste 150.000 de ceasuri.

„În prezent, clienții WatchShop dețin, în medie, câte două ceasuri din stiluri diferite, pe care le poartă în funcție de ținuta vestimentară. Generația tânără preferă, în continuare, ceasurile mecanice, de calitate, iar toți clienții, indiferent de vârstă, își doresc modele din cele mai noi colecții. În plus, pentru că sunt tot mai interesați de lansări speciale, încep să plaseze pre-comenzi, mai ales pentru modelele din categoria premium, anunțate din timp de producători.”, mai precizeaza compania.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?