„Anul acesta vom investi în România peste 3 milioane de dolari, urmând ca în următorii doi ani suma să crească la 10 milioane de dolari, anual. Practic, anul acesta accelerăm mult mai rapid versus 2019 sau 2020, ca urmare a creşterii business-ului şi a brandului VTEX în România“, a declarat pentru ZF Cristi Movilă, growth leader în cadrul VTEX pentru Europa de Est.
El a adăugat că numărul clienţilor locali ai VTEX a crescut de patru ori anul trecut, portofoliul ajungând în total la 20 de companii cu cifre de afaceri de peste 10 milioane de euro sau mai mari.
Echipa locală va creşte anul acesta cu 30 de oameni, urmând ca, până la finalul anului, VTEX România să numere circa 45 de angajaţi.
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”