[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Volumul enorm al comenzilor pentru perioada 1- 8 martie a surprins toate florariile online

14 martie 2016

Pentru a fi paroliste, unele florarii online au preferat sa nu mai preia comenzi de 7 si 8 martie, cum a fost  cazul floridelux. Altele, precum Floria.ro şi Magnolia.ro au continuat sa preia comenzile explozive din aceasta perioada, desi era evident ca nu le pot onora la timp. De altfel, reprezentantii acestor doua florarii recunosc acest fapt. Pe fondul cererii cu mult peste aşteptări, Floria a livrat cu întârziere aproximativ 5% din comenzi, iar Magnolia.ro circa 1%.

Floria.ro şi Magnolia.ro, doi dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comercializare online de buchete de flori şi aranjamente florale, au înre­gis­trat în perioada 1-8 martie un număr semnificativ mai mare de comenzi în raport cu anul precedent, iar valoarea medie a comenzilor a fost de asemenea în creştere, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiilor.

„Am crescut cu 50% faţă de 2015 pe perioada 1-8 martie. Creşterea a fost mai mare decât cea preconizată, noi ne aşteptăm la o creştere de 30%, având în vedere că oricum vorbim de un vârf absolut. Este încă greu de anticipat impactul zilei săptămânii asupra vo­lu­mu­lui de comenzi. Anul trecut 1 şi 8 mar­tie au fost în weekend, iar comen­zile s-au împărţit pe vineri, sâm­bătă, du­minică, luni, deci «vârful» s-a diluat. Anul acesta au fost zile de marţi şi co­men­zile s-au concentrat foarte mult pe aceste zile. Comanda medie a crescut cu 5%. Această creştere a fost estimată, fiind şi evoluţia co­menzii medii pe Floria.ro în 2015 faţă de 2014“, a declarat Marina Matei, direc­tor general al Floria.ro.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?