Pentru a fi paroliste, unele florarii online au preferat sa nu mai preia comenzi de 7 si 8 martie, cum a fost cazul floridelux. Altele, precum Floria.ro şi Magnolia.ro au continuat sa preia comenzile explozive din aceasta perioada, desi era evident ca nu le pot onora la timp. De altfel, reprezentantii acestor doua florarii recunosc acest fapt. Pe fondul cererii cu mult peste aşteptări, Floria a livrat cu întârziere aproximativ 5% din comenzi, iar Magnolia.ro circa 1%.
Floria.ro şi Magnolia.ro, doi dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comercializare online de buchete de flori şi aranjamente florale, au înregistrat în perioada 1-8 martie un număr semnificativ mai mare de comenzi în raport cu anul precedent, iar valoarea medie a comenzilor a fost de asemenea în creştere, au declarat pentru ZF reprezentanţii companiilor.
„Am crescut cu 50% faţă de 2015 pe perioada 1-8 martie. Creşterea a fost mai mare decât cea preconizată, noi ne aşteptăm la o creştere de 30%, având în vedere că oricum vorbim de un vârf absolut. Este încă greu de anticipat impactul zilei săptămânii asupra volumului de comenzi. Anul trecut 1 şi 8 martie au fost în weekend, iar comenzile s-au împărţit pe vineri, sâmbătă, duminică, luni, deci «vârful» s-a diluat. Anul acesta au fost zile de marţi şi comenzile s-au concentrat foarte mult pe aceste zile. Comanda medie a crescut cu 5%. Această creştere a fost estimată, fiind şi evoluţia comenzii medii pe Floria.ro în 2015 faţă de 2014“, a declarat Marina Matei, director general al Floria.ro.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: