„În următoarele 3 luni, transferurile de grup vor apărea în aplicația mobilă Volt. Asta înseamnă că fiecare utilizator Volt va putea crea un grup de utilizatori în cadrul căruia va putea cere sau trimite bani.”, se precizeaza pe blogul Volt.
Utilizatorii vor avea posibilitatea de a cere bani de la toți membrii grupului, printr-un singur click, sau de a transfera sume doar către o anumită persoană din el. Grupul va fi unit printr-un chat comun în aplicație.
Membrii grupului primesc notificări push din partea Volt, ori de câte ori sunt efectuate plăți noi si vad in permanenta istoria transferurilor – cine a plătit pe cine și când.
Nu mai este nevoie să reamintești oamenilor despre plată în persoană si, in plus, se pot trimite sau accepta bani de pe orice card românesc, inclusiv cardurile virtuale Revolut.
Cui îi este utilă această opțiune?
Colegilor de birou. Puteți pune bani la comun pentru a cumpăra un cadou unuia dintre colegi, iar toți cei care participă pot contribui cu aceeași sumă de bani.
Părinților la școală. Oricine are un copil în școală știe că adesea se organizează strângeri de fonduri pentru diverse ocazii, la care toții părinții trebuie să contribuie cu sume egale.
Grupurilor de prieteni. Cineva poate plăti factura într-un restaurant, achita benzina la pompă sau achiziționa biletele la cinema, iar restul își vor trimite fiecare cota parte prin Volt.
Transferuri de grup în Volt vs opțiunea Split the Bill din Revolut
Toți deținătorii de carduri Revolut știu de opțiunea Split the Bill, prin care îți poți împărți facturile cu alți utilizatori. Dar transferurile de grup în Volt au avantajele lor:
„Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”