Activ pe Home&Deco, o categorie cu o istorie relativ recenta in comertul online romanesc, Vivre a reusit sa surclaseze nume cu experienta in e-commerce si sa isi asigure un loc constant in Top 10 advertiseri din 2Parale. Lansat in aprilie 2012 ca start-up romanesc, magazinul a ajuns sa depaseasca in prezent vanzari lunare de 1 milion de euro, s-a extins in Ungaria si Bulgaria si vizeaza dezvoltarea pe piata din Croatia.
„La nici doi ani de la infiintare, avem vanzari lunare de peste 1 milion euro. Dorim sa crestem anul acesta cu 300% din extindere teritoriala si investitie in pietele existente. Croatia este prima piata pentru 2014, analizam si alte zone. Ca investitii, suntem in cautare permanenta de parteneri si vom avea o estimare si in functie de rezultatul discutiilor.”, a declarat pentru 2parale.ro doamna Monica Cadogan (foto), CEO Vivre.
Managerul considera ca piata online de home & deco este momentan o piata mica, dar cu un potential foarte mare. Pentru a fructifica acest potential este nevoie de o comunicare si mai buna cu clientul final in vederea cresterii increderii in comertul online in general.
De altfel, in strategia de crestere a afacerii, Cadogan apreciaza ca „Performance marketing-ul este un element central in strategia noastra, peste 90% din bugetul nostru indreptandu-se catre acest canal.”
In cazul produselor comercializate de Vivre, reprezentantul companiei declara ca cele mai bune rezultate le au afiliatii care folosesc social media. „Produsele noastre au un potential viral insemnat si promovarea creativa a acestora poate aduce rezultate peste asteptari.”
Comunitatea de cumparatori Vivre urmeaza sa depaseaca 1 mil. de membri in acest an. „In prezent, avem peste 800.000 de membri si, in acest an, dorim sa dublam acest numar, atat in pietele existente cat si in altele noi.”, a mai declarat CEO-ul Vivre.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: