Visa Romania lanseaza noi reclame de informare si educatie privind siguranta platilor cu cardul

22 aprilie 2019

Saptamana trecuta, Catalin Cretu – director general Visa pentru Romania, Croatia, Malta si Slovenia, declara ca 6 din 7 lei cheltuiti in Romania sunt in numerar iar cel putin o treime dintre posesorii de card inca nu stiu ca plata la comerciant nu este comisionata.

In acest context, Visa Romania lanseaza noi campanii naționale de informare și de marketing pentru schimbarea comportamentului de plată. Mai prezentam mai jos cateva filmulete pe youtube din seria „atunci cand ei sau tu aveti intrebari despre securitatea platilor cu cardul Visa, noi incercam sa explicam totul cat mai clar”.


Tata si cumparaturile online cu cardul Visa / Oare o fi sigura plata asta?
www.youtube.com/watch?v=NfMMlYV_u10

Fratele si platile online cu cardul Visa / Daca o sa-mi ia mai multi bani din cont?
www.youtube.com/watch?v=NXf9tSnGZU0

Mama si platile la pos cu cardul Visa / Daca o sa platesc si comisioane?
www.youtube.com/watch?v=yvoJWsb9Iqk

In paralel cu aceasta campanie de promovare privind siguranta platilor, Visa Romania pregateste o serie de noutati. Catalin Cretu a declarat bunaoara ca romanii isi vor primi banii inapoi, dupa ce vor returna un produs, la fel de rapid precum au fost initial luati din cont. „Suntem in faza finala a testelor”, a declarat acesta.

De asemenea, Bucurestiul ar putea introduce în curând plata cu cardul în mijloacele de transport în comun. „Avem încredere că și în București, foarte curând, vom putea să facem plata cu cardul.”, a adaugat Cătălin Crețu.
Oficialul Visa nu a oferit un termen în care plata cu cardul va putea fi efectuată dar a precizat că acest anunț va fi făcut de către autorități și de către instituția financiară care va introduce tehnologia.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?