Visa lansează prima campanie FIFA

2 martie 2010

Visa Europe derulează de la 1 martie a.c. cea mai recentă campanie de imagine în România. Mecanismul campaniei se axează pe o promoţie în cadrul căreia fiecare achiziţie făcută cu un card Visa îi poate aduce posesorului cardului şi unui prieten al acestuia şansa de a merge la Campionatul Mondial FIFA 2010 din Africa de Sud.

Campania, care se derulează pe mai multe canale media şi include promoţii şi activităţi interactive pentru consumatori, este cea de-a treia din seria campaniilor care au la bază conceptul Visa Europe, „Viaţa merge mai uşor cu Visa”, după „Alergătorul” şi cea de „Taxe”. În acelaşi timp, este prima campanie care se axează pe sponsorizarea campionatului mondial de fotbal FIFA de către Visa.

Promoţia durează nouă săptămâni, începând de la 1 martie până la sfârşitul lunii aprilie. Cei care doresc să se înscrie în promoţie trebuie doar să îşi folosescă la cumpărături cardul Visa, fie el de credit sau debit, emis de oricare dintre băncile membre Visa, participante la concurs.


Premiile constau într-un pachet pentru două persoane la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, două pachete, de asemenea pentru câte două persoane, la meciurile din grupe, şi câte 6 premii zilnice în valoare de 500 lei. Promoţia va fi prezentă la radio, în presa naţională, în cinematografe, mall-uri şi supermarketuri, prin publicitate în spaţii publice şi în mediile online.

Campania va fi difuzată în 16 ţări din Europa şi este realizată de Grupul Publicis împreună cu Mediaedge:cia, agenţia responsabilă de achiziţia media.

Spotul Visa al campaniei: http://www.youtube.com/watch?v=5MHL1l_n9Xs&width=500&height=350

Despre Visa Europe

În Europa, sunt peste 380 milioane carduri Visa de debit, credit şi business. La sfârşitul anului fiscal 2009, cardurile Visa au fost utilizate pentru plăţi şi retrageri de numerar evaluate la peste 1,3 mii de miliarde EUR. 11,2% din cheltuielile din Europa au fost făcute cu un card Visa.

Visa Europe este o asociaţie de membri – o organizaţie deţinută şi condusă de cele 4.000 bănci membre din Europa – care a fost încorporată în iulie 2004. În octombrie 2007, Visa Europe a devenit independentă de noua corporaţie globală Visa Inc., cu o licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?