[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Viktor Boczan, Provident România: „am pier­dut jumatate dintre clienti in ultimii doi ani, din cauza reglementarilor”

23 noiembrie 2018

Reglementările aplicate în ultimii ani în piaţa creditelor de consum au limitat operaţiunile instituţiilor financiare nebancare (IFN), iar pentru Provident Financial România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală, a însemnat aproa­pe o înjumătăţire a businessului, a explicat Viktor Boczan, preşedintele directoratului Provident Financial România, în cadrul transmisiunii ZF Live de la conferinţa Asociaţiei Societăţilor Finan­ciare (ALB România).

„Numărul de clienţi a scăzut în România din cauza reglementărilor şi nu mă înţelegeţi greşit, îm­părtăşim îngrijorările autorităţilor legate de pro­tecţia consumatorilor. Businessul nostru a fost greu în ultimii doi ani. (…) Acum doi ani aveam 360.000 de clienţi, iar acum avem circa 200.000. Am pier­dut jumătate din clienţi. Aveam chiar şi clienţi foarte buni, care au achitat chiar şi câte 6-7 credite de la noi şi apoi a trebuit să îi refuzăm pe fondul reglementărilor“, spune Viktor Boczan.

In august 2014, cand Viktor Boczán a fost numit director general al filialei Provident Financial România, compania avea un portofoliu de peste 307.000 de clienţi în România şi avea ca obiectiv un portofoliu de 500.000 de clienţi activi în următorii 5 ani.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?